יוסי סדבון. תהילה מימון צילומים דניאלה קונטיני

בדרך לקואליציה? המינוי החריג של חברת אופוזיציה לראשות הוועדה החשובה

חברת המועצה תהילה מימון הודיעה כי תמונה לרשות ועדת הכספים. היא אמרה כי "אין כל שינוי בחברותי בסיעת 'כפר סבא בראש'", אבל יו"ר הסיעה יוסי סדבון רמז שדרכה בסיעה בדרך לסיומה

פורסם בתאריך: 10.12.19 14:59

חברת מועצת העיר מסיעת האופוזיציה כפר סבא בראש, תהילה מימון, תמונה ליו"ר ועדת הכספים העירונית. כך הודיעה הבוקר מימון בפייסבוק. נציין שמדובר במהלך חריג של מינוי חברת אופוזיציה על ידי ראש עירייה לתפקיד הבכיר, וגורמים במערכת הפוליטית המקומית מעריכים שמימון תצטרף בקרוב לקואליציה של סער ותסיים את דרכה בסיעת כפר סבא בראש.

"מאז היבחרי כחברה במועצת העיר אני עוסקת רבות בתקציב העירייה ומצבה הפיננסי של הרשות", כתבה הבוקר מימון בפוסט שפרסמה, "לאחרונה, פניתי לראש העיר בבקשה לתרום מכישוריי בתחום זה, כרואת חשבון וכמי שעסקה בנושאים אלו שנים רבות, אני סבורה כי יש ביכולתי להועיל למצבה הפיננסי של העירייה. טרם הפגישה עם ראש העיר קיבלתי את ברכתו של יו"ר הסיעה, יוסי סדבון, לקדם ולהשפיע בתחום הפיננסי. לשמחתי הרבה, נענה ראש העיר לבקשתי לשמש כיו"ר ועדת הכספים. מבחינתי, אין כל שינוי בחברותי בסיעת 'כפר סבא בראש' אשר כידוע, איננה חברה בקואליציה ואני מקווה להמשיך ולפעול בשיתוף פעולה עם סיעתי. זהו מהלך מקצועי ואני רואה בו הזדמנות להשפיע ולקדם את הנושאים הכספיים בעיר לטובת תושבי העיר, ללא כל תמורה מכל סוג שהיא ובהתנדבות מלאה".

עם זאת, יו"ר סיעת כפר סבא בראש יוסי סדבון רמז בתגובה שפרסם לפוסט כי המהלך של מימון עלול להביא לסיום דרכה בסיעתו. לדבריו, "אי אפשר להוביל מדיניות עירונית וגם לבקר אותה שזה תפקידה החשוב של האופוזיציה". הוא כתב כי "הסכמתי הייתה לפועלך ותרומתך בוועדת הכספים כבעלת מקצוע מוערכת…שמח שאת בסיעתנו ומקווה שתמשיכי לתרום כפי שעשית עד כה בתפקידים שאליהם נשלחת מטעם הסיעה, לרבות בחברה הכלכלית".

כבר אתמול הודיע סדבון כי המינוי המתוכנן של חברת סיעתו מימון כיו"ר ועדת הכספים הוא בניגוד לעמדת הסיעה. "הפרסום בדבר המינוי המתוכנן של רו"ח תהילה מימון ליו"ר ועדת כספים בעיריית כפר סבא אינו על דעת סיעת 'כפר סבא בראש' ולא בהסכמתה", מסר סדבון, "ברור לנו שראש העירייה נמצא במשבר קואליציוני ומחפש כל דרך כדי לצאת ממנו. הסיעה בראשותי לא תצטרף לקואליציה לא כסיעה ולא כבודדים. מפאת כבודו של ראש העיר לא אפרט. אם תהילה מימון תיתן הסכמתה לביצוע התפקיד תתכנס הסיעה ותחליט כיצד לנהוג במכלול הנושאים שעל הפרק".

תגובתו של רפי סער לא התקבלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר