צילום אי.אס.אי.פי
צילום אי.אס.אי.פי

כתב אישום מזעזע: כך חטף ואנס תושב כפר סבא אישה באזור התעשייה ברעננה לפני עשר שנים

הנאשם באונס האכזרי, אלחי נידם, נעצר רק בחודש שעבר אחרי שנלקחה ממנו דגימת די.אן.איי שחיזקה את החשד נגדו. לפי האישום הוא ריסס את פניה בחומר צורב, גרר אותה לפרדס וכפת אותה באזיקון

פורסם בתאריך: 12.12.19 11:11

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד תושב כפר סבא, אלחי נידם, בן 35, הנאשם שחטף לפני יותר מעשר שנים אישה באזור התעשייה ברעננה, ואנס אותה תוך איומי נשק קר בפרדס סמוך. הנאשם נעצר בחודש שעבר אחרי שנלקחה ממנו דגימת די.אן.איי שחיזקה את החשד נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד יולנדה טולדנו בובליל, ב- 1.2.2009 בשעה 20:30 לערך, צעדה המתלוננת, ילידת 1976, ברחוב דולב ברעננה לעבר רכבה שחנה במקום. הרחוב היה ריק למעט רכב נוסף שחנה במקום ולא היתה במקום תאורת רחוב. באותה עת ארב במקום הנאשם, כשהוא לבוש בגדים כהים, חבוש בכובע צמר ועוטה כפפות גומי, וברשותו חפץ חד, אזיקון וחומר חיטוי.

המתלוננת צעדה אל רכבה, נכנסה אליו, נעלה את דלתות הרכב, ובטרם הספיקה להניע את הרכב, הגיח לעברה הנאשם, סינוור את פניה בדרך שאינה ידועה, וניסה לפתוח את דלת הנהג. המתלוננת, שהבחינה במעשי הנאשם, נבהלה וניסתה לצפור בצופר הרכב ללא הצלחה. משנוכח הנאשם כי דלתות הרכב נעולות, ניפץ בכוח את חלון דלת הנהג, התיז על פניה של המתלוננת חומר, שטיבו אינו ידוע, וגרם לה לצריבה בפנים.

הנאשם פתח את דלת הנהג, גרר בכוח את המתלוננת אל מחוץ לרכב, כשהיא מחזיקה בתיקה, ונצמד אליה מאחורה. המתלוננת החלה לזעוק לעזרה והתחננה לנאשם כי ייקח את רכבה וחפציה אך יניח לה, הנאשם הורה למתלוננת לשתוק ולא לצעוק, כפה עליה בכוח ללכת, חסם את פיה ואיים עליה באמצעות חפץ חד שהצמיד לגבה ולצווארה.

הנאשם המשיך לדחוק במתלוננת, לעבר צידו השני של הרחוב ולתוך הפרדס, דרך פרצה בגדר המקיפה את הפרדס, כשבחלק מהזמן חנק את המתלוננת באמצעות ידו. הנאשם הורה למתלוננת להעביר את ידיה אחורנית, והיא עשתה כן והנאשם ניסה לאזוק את ידי המתלוננת באמצעות אזיקון, אך הצליח לאזוק רק את ידה הימנית.

במהלך הובלתה של המתלוננת בכוח בפרדס, נפלה המתלוננת מספר פעמים על האדמה הבוצית ונחבלה, אך הנאשם המשיך וצעק עליה לעמוד ולהמשיך ללכת, תוך שדוחף אותה בכוח. בשלב מסוים שאל הנאשם את המתלוננת לשמה והיא השיבה לו את שמה הפרטי. בתוך הפרדס הורה הנאשם למתלוננת לזרוק את תיקה והשקית בה החזיקה בידה והיא עשתה כן והנאשם המשיך לדחוק בה לצעוד, עד שהורה לה להניח את מפתחות רכבה במקום אחר בפרדס, והיא עשתה כן.

משם המשיך הנאשם לדחוק בה לצעוד למקום אחר בפרדס. הנאשם לא שעה לבכיה ותחנוניה של המתלוננת, שחזרה והתחננה לנאשם שיניח לה, ואף הציעה לו לקחת את רכבה וכל רכושה. הנאשם פעל לאורך האירוע בקור רוח ובצורה מחושבת והורה למתלוננת לשתוק בעברית ובערבית ("אוסקוט") והוסיף כי "ייקח את רכבה אחר כך" ואמר "את יודעת מה אני רוצה". לאחר שהוביל את המתלוננת לעומקו של הפרדס, עצר הנאשם בסמוך לעץ, הפשיט את מכנסיה ותחתוניה וביצע בה מעשה אינוס. מיד לאחר מכן, ביצע בה הנאשם מעשה סדום תוך שגרם לה לחבלות, ובהמשך ביצע בה מעשה מגונה. כל אותה העת הנאשם לא שעה לבכייה ותחנוניה של המתלוננת כי יניח לה וכי הוא מכאיב לה, והורה לה לשתוק.

מאוחר יותר, התיר הנאשם למתלוננת להתלבש והוביל אותה בכוח למקום אחר בעומקו של הפרדס, בעוד המתלוננת המשיכה והתחננה בפני הנאשם כי יתיר לה ללכת, באומרה לו כי לא ראתה את פניו בשום שלב, שכן היה מאחוריה, ועל אף תחנוניה המשיך הנאשם ודחף את המתלוננת עד שהגיע למקום בפרדס, שם ציווה עליה ללכת ישר בעודו נמלט לכיוון הנגדי.

סעיפי האישום הם חטיפה, אינוס שלא בהסכמה חופשית תוך איום בנשק קר וגרימת חבלה גופנית, מעשה סדום שלא בהסכמה חופשית תוך איום בנשק קר וגרימת חבלה גופנית, מעשה מגונה שלא בהסכמה חופשית תוך איום בנשק קר וגרימת חבלה גופנית, חבלה במזיד.

התיק נחקר על ידי מפלג תשאול בימ"ר מרכז- משטרת ישראל.

סנגורו של הנאשם עו"ד אבי חימי מסר בתגובה: "מרשי הינו אדם נורמטיבי ונעדר עבר פלילי, הואשם באירוע מלפני כעשור שנים בו הוא כופר מכל וכל. אני סמוך ובטוח שהגשת כתב האישום כנגדו מקורה בטעות מרה וכי נוכיח את חפותו בבית המשפט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר