פרסום העירייה ל"אירוע העשור למועצת הנשים העירונית"
פרסום העירייה ל"אירוע העשור למועצת הנשים העירונית"

העירייה חוגגת עשור למועצת הנשים, שהוקמה לפני 17 שנה לפחות. ואת מי לא הזמינו?

מי שהניחה את היסודות להקמת המועצה לפני 30 שנה, סגנית ראש העירייה בתקופת יצחק ולד רינה פז, מתרעמת על כך שלא הוזמנה לאירוע. לא הוזמנה גם טל קוגמן, שהיתה היו"ר הראשונה הרשמית ב-2003. העירייה: "מדובר בעשור להקמת בית למועצה". תשפטו בעצמכם

פורסם בתאריך: 12.12.19 17:50

מועצת הנשים של כפר סבא תחגוג הערב (חמישי) במתחם אושילנד, את "אירוע העשור למועצת הנשים העירונית" – כפי שכינתה העירייה את האירוע בפרסומיה, במעמד ראש העירייה רפי סער ויו"ר מועצת הנשים חברת המועצה עו"ד עדי לוי סקופ. בפרסום העירייה נכתב כי מדובר ב"אירוע הוקרה למתנדבות מועצת הנשים העירונית לרגל עשור להקמתה".

אולם, מי שהניחה את היסודות להקמת מועצת הנשים, לפני כ-30 שנה ולא לפני עשור, רינה פז, ששימשה כסגנית ומ"מ ראש העיר לשעבר יצחק ולד, לא הוזמנה לאירוע. גם מי שהיתה יו"ר מועצת הנשים הרשמית הראשונה בגלגולה החדש, טל קוגמן, שמונתה לתפקיד בשנת 2003, לפני כ-17 שנה, לא הוזמנה. את קוגמן החליפה בתפקיד בשנת 2008 עו"ד שלי עמרמי ז"ל, שכיהנה בתפקיד עד שנת 2013. אחרי עמרמי שימשה כיו"ר מועצת הנשים הדר לביא, שהיום משמשת כחברת מועצת העיר מהאופוזיציה, והוזמנה לאירוע.

פרסום העירייה ל"אירוע העשור למועצת הנשים העירונית"

"נכנסתי למועצה בשנת 1989, ואני הקמתי את מועצת הנשים עוד כשהייתי סגנית וממלאת מקום ראש העיר יצחק ולד לפני בערך 30 שנה", אומרת פז לצומת השרון. "הקמתי בזמנו מועצת נשים עם נשים נוספות, חברות מועצה ויושבי ראש ארגונים כמו ויצ"ו ונעמת, ועשינו הרבה מאוד פעילויות. אבל את זה כנראה לא זוכרים. זה בדיוק הדור שלא ידע את יוסף. זו טיפשות כי מי שכותב דבר כזה, צריך לכתוב עובדות. מה זה עשר שנים? אחרי היו עוד שתי יושבות ראש מועצה. בתור המייסדת אני צריכה להיות מוזמנת".

אם יחליטו להזמין אותך היום תגיעי?

"גם אם הייתי יכולה לא הייתי מגיעה. הזמנה כזו צריכה להיות בזמן. אני לא ילדה קטנה, הייתי בתפקידים בכירים בעירייה. אז מה, שוכחים את מי שהקים את מועצת הנשים ולא מזמינים? זה שהערב אני לא מופיעה שם כיו"ר הראשונה זה לא נעים. אני לא נפגעת, אבל זה טעם לפגם. מי שמארגן את זה היה צריך לבדוק מי הקים את מועצת הנשים. זה לא חאפ חלאפ. זה לא הפקרות. לכן לא נעים לי".

סמנכ"ל עיריית כפר סבא לשעבר, רון קוגמן, בעלה של טל קוגמן, אומר: "מועצת הנשים הוקמה ב-2003 על ידי אשתי. היא עמדה בראש מועצת הנשים הראשונה. לפני זה רינה פז כבר ריכזה את תחום הנשים והתחילה את ההתנעה של נושא המגדר וקידום הנשים. בכל מקרה, אני לא מעלה את זה מהנקודה של כבודה של טל, אלא איך העירייה מפספסת נקודה חשובה כל כך. אני חושב שזו הייתה טעות טכנית, אבל כשהיא לא תוקנה, זה כבר עיוות של ההיסטוריה".

תגובתה של עדי לוי סקופ לא התקבלה.

תגובת עיריית כפר סבא: "מועצת הנשים העירונית חוגגת בימים אלו עשור להקמת בית למועצה ולנשים המתנדבות ופועלות בה. בית מועצת הנשים הוקם לראשונה בעיר בשנת 2009, אז גם החלה פעילותה של מועצת הנשים במתכונתה הנוכחית – מועצה המאגדת פרויקטים וקהילות, אותן מובילות מתנדבות. אירוע ההוקרה לציון עשור להקמת בית מועצת הנשים ופעילותה במתכונתה הנוכחית הוא אירוע הוקרה והודיה לכל המתנדבות והמובילות של הקהילות השונות הפועלות במסגרת מועצת הנשים בעשור האחרון. אירוע ההוקרה פורסם והיה פתוח לרישום לכל. עיריית כפר סבא מוקירה תודה לכל נשות העיר באשר הן, שפעלו ופועלות למען נשות ובנות כפר סבא, הן במסגרת מועצת הנשים והן במסגרות אחרות, ומזמינה את כולן להצטרף לפעילויות הנרחבות והחדשות ולקהילות שמפעילה מועצת הנשים העירונית".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר