ההפגנה בכפר סבא נגד היועץ המשפטי לממשלה
ההפגנה בכפר סבא נגד היועץ המשפטי לממשלה

צפו: עשרות הפגינו בכפר סבא נגד היועץ המשפטי לממשלה

על רקע החשדות נגד ראש הממשלה נתניהו, התקיימה בכפר סבא הפגנה ראשונה נגד התנהלותו של אביחי מנדלבליט

פורסם בתאריך: 6.8.17 12:34

כ-40 אנשים השתתפו אתמול בהפגנה הראשונה בכפר סבא נגד התנהלותו של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בכל הקשור בטיפול בחקירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו. ההפגנה נערכה בקניון ערים, בפינת הרחובות ויצמן וכצנלסון, ביוזמתה של תושבת העיר, אילה שלו. המפגינים צעקו סיסמאות למגפון כמו "הון שלטון עולם תחתון" "העם דורש צדק משפטי" "ביבי תפטר העם הזה שווה יותר" ואחזו בשלטים כמו "כפר סבא דורשת: די לשחיתות" "שקרניו למעשיהו" " ו-"כל הנחלים זורמים לביבי".

שלו אומרת כי לא היה פשוט להרים את ההפגנה בעיר, ביום בו אזרחים רבים רצו להגיע דווקא להפגנה השבועית הקבועה בפתח תקוה נגד מנדלבליט. זאת לדבריה מכיוון שפעילי הליכוד הודיעו שהם מתכוונים להגיע למחות נגד המפגינים הקבועים. "כשהתחלתי לשאול אנשים מי רוצה להגיע לכפר סבא, רובם ככולם אמרו שהם רוצים להגיע לפתח תקוה, במיוחד כשמתוכננת הפגנת הנגד של הליכוד. החלטתי ללכת על זה בכל זאת. אני חושבת שזה חשוב, כי זה מאפשר למי שלא יכול או רוצה לנסוע לפתח תקוה בכל זאת לבוא ולהפגין וכי הייתי רוצה לראות אנשים מפגינים בכל צומת בכל קרן רחוב בכל עיר, יישוב וכפר".

שלו, התייחסה גם להתפתחויות האחרונות בחקירות נגד נתניהו, כשבסוף השבוע הודיעה המשטרה כי ראש הממשלה חשוד בעבירות שוחד מרמה והפרת אמונים בתיקים 1,000 ו-2,000 ועל רקע חתימתו של ראש הסגל לשעבר של נתניהו, ארי הרו, על הסכם עד המדינה. "על אחת כמה וכמה עכשיו, אחרי סגירת העסקה עם עד המדינה החדש, ארי הרו, ואחרי הודעת המשטרה, איך יכול להיות שבן אדם שכל כך הרבה עמוד ותלוי נגדו, ימשיך לנהל את המדינה הזאת כאילו הכל תקין?", היא אומרת, "אני מקווה שההפגנה הזו, שהיא חלק מרשת של הפגנות, יקראו למנדלבליט להפסיק ולמסמס את החקירות ולהפסיק לחצוץ בין נתניהו לבין החוק".

נזכיר כי ההפגנות נגד מנדלבליט ניצתו בפתח תקוה לפני כמעט עשרה חודשים, במחאה על התנהלותו בחקירות ראש הממשלה. לטענת המוחים, שמפגינים בסמוך לביתו בשכונת כפר גנים ג' בפתח תקוה, החקירות נגד נתניהו מתארכות יתר על המידה, מבלי שהתקבלה בגינן החלטה. בחודשים האחרונים הצטרפו למחאה ערים נוספות שהפגינו נגד התנהלותו של מנדלבליט ואתמול (מוצאי שבת) הפגינו תושבים ב-17 ערים שונות בעניין זה, בהן כפר סבא. שלו מתכננת לקיים הפגנה נוספת בעיר במוצאי שבת הבאים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר