אריאל וקסלר עם ה"גילגולון". צילום באדיבות המשפחה
אריאל וקסלר עם ה"גילגולון". צילום באדיבות המשפחה

מרגש: רבים ביקשו לסייע לאריאל החולה בניוון שרירים לצלוח את טיול המשצ"ים

אריאל וקסלר, תלמיד חטיבת רמון, מייחל לצאת לטיול בחנוכה אך לא יכול לצעוד במסלול הלא מונגש במדבר יהודה בשל מגבלותיו. אימו אלינה פנתה לציבור לעזרה בהובלתו באמצעות ה"גילגולון": "אריאל מאוד דאג שהוא לא יצא, הוא למד לקבל את העזרה באהבה"

פורסם בתאריך: 17.12.19 14:11

אילנה וקסלר, אימו של אריאל בן ה-14, תלמיד כיתה ח' בחטיבת רמון, התרגשה מאוד מהתגובות הרבות שקיבלה לפוסט שפרסמה הבוקר המבקש למצוא מתנדבים שיובילו את בנה במסלול לא מונגש במדבר יהודה בטיול מש"צים שיערך בחנוכה.

בפוסט כתבה האם: "הבן היקר שלי אריאל חולה במחלת ניוון שרירים. השנה הצטרף אריאל לתוכנית המש"צים בחטיבת רמון. בחנוכה יוצאים המש"צים לטיול ואריאל מאוד רוצה להצטרף אליהם. מכיוון שהמסלול לא מונגש, יהיה צורך בעזרה בהובלת ה'גילגולון' במשך הטיול. מדובר בטיול של יומיים במדבר יהודה. למישהי יש רעיון איך למצוא מתנדבים מעל גיל 18 שישמחו ללוות את הטיול ולעזור לאריאל?".

אריאל וקסלר. צילום באדיבות המשפחה

תוך זמן קצר התמלא הפוסט בתגובות רבות המציעות עזרה. "ניוון השרירים של אריאל הוא מילדות", מספרת האם לצומת השרון. "הוא לא הולך יציב ונוטה ליפול מפעם לפעם, הוא כמעט ולא כותב – אלא משתמש במחשב ביום יום ואם יש צורך אז יש לו גם כיסא גלגלים שהוא משתמש בו. למזלנו הוא נמצא במסגרת טובה, הוא למד ביסודי בבית הספר הירוק ששם נתנו לו תחושת שייכות חזקה מאוד שנמשכת גם בחטיבה. בגלל זה הוא החליט שהשנה הוא מצטרף לתוכנית מנהיגות של המש"צים והוא רצה מאוד רצה לצאת לטיול. הוא דאג מאוד שזה לא יקרה. במסלול כזה לא מונגש – ועניין ההנגשה הוא סיפור אחר לגמרי שלא רצינו כרגע להתעקש עליו, החלטנו שהוא יצא עם גילגולון שתרמה לנו עמותת אתגרים. המתנדבים יצטרכו לסחוב אותו לאורך המסלול. אלו יומיים מאוד קשים ובשלבים מסויימים ייתכן שאפילו יצטרכו לסחוב אותו בידיים. המורה לשלח אמר שצריך לפחות ארבעה מתנדבים, אני מחפשת שמונה כדי שיוכלו להתחלף. אולי אפילו ארבעה ליום אחד ונותרים ליום השנים. נתנו לי כמה טלפונים שהעברתי לבית הספר עצמו שיצרו איתם קשר".

אריאל וקסלר עם ה"גילגולון". צילום באדיבות המשפחה

איך אריאל מקבל את העובדה שהוא צריך עזרה?
"הוא יודע שהוא צריך את העזרה ואין לו בעיה עם זה. הוא למד לקבל את העזרה באהבה, שזה מאוד חשוב".

ריגשה אתכם ההיענות?
"מאוד, אנחנו מאוד מתרגשים מזה".

לפניות לסיוע, אלינה וקסלר – 050-8482057

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר