תהילה מימון

אפקט בן חמו? יו"ר ועד הירוקה הצפונית פורשת, ושוקלת לרוץ למועצת העיר

תהילה מימון לא מתכוונת לרוץ לבחירות לוועד השכונה בספטמבר, ודוחה טענות על ניגוד עניינים

פורסם בתאריך: 7.8.17 08:55

יו"ר ועד השכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא, תהילה מימון, לא תתמודד על ראשות הוועד בבחירות שיתקיימו בספטמבר, ושוקלת לרוץ למועצת עיריית כפר סבא. את הדברים הבהירה בעקבות ביקורת של חברת ועד הפעולה להצלת השכונה הירוקה, והחברה לשעבר בועד השכונה, אורית דומינסקי בר לב, שקראה למימון בפומבי לפרוש מתפקידה כיו"ר הוועד באופן מיידי בשל חשש לכאורה לניגוד עניינים.

בר לב טוענת כי לאחר שראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, נעצר ופורסמו החשדות נגדו, ניהלה מימון מגעים עם יו"ר מועצת הנשים בכפר סבא ויו"ר ועד מרכז העיר, הדר לביא, להצטרפות לרשימה שתרוץ למועצת העיר. לביא התמודדה בבחירות המקומיות האחרונות ברשימת ראש העירייה מעוף, אך לא הצליחה להיכנס למועצה. בר לב: "תהילה יושבת עם אנשים בעירייה ולא מביעה את עמדת תושבי השכונה, אלא מנסה לפתור עם העירייה בעיות בזמן שהעירייה עושה מה שהיא רוצה עם השכונה שלנו ופוגעת באיכות החיים שלנו. היא לא נכנסת איתם לאינטריגות. היא נפגשה עם הדר לביא במטרה להיכנס למועצה, ואני יודעת את זה כי היא הזמינה אותי להצטרף אליה. ניסיתי לגרום לה להצהיר בפומבי שהיא מקיימת מגעים כאלה ותעזוב את הועד, אבל היא לא רצתה. לדעתי יש כאן חשש כלשהו לניגוד עניינים. היא לא יכולה להוביל את הוועד כשיש לה כוונות אחרות שגורמות לה לשבת עם העירייה בנועם. אני בעד כניסה למועצה ובעד שתושבים מהשכונה יהיו במועצה ובעירייה ויפעלו לטובת השכונה, אבל לא ככה".

מימון מצידה מכחישה כל טענה לניגוד עניינים. היא אומרת שהיא מתכוונת לפרוש מוועד השכונה כאשר יערכו הבחירות לוועד בספטמבר וטוענת כי מעולם לא הסתירה את ההתלבטויות השונות שלה בכניסה לפוליטיקה וכי היא שוקלת את המשך דרכה: "הוועד הנוכחי בהובלתי מונע מהרצון להפוך את השכונה מטובה למצויינת. כולנו פועלים רבות ובהתנדבות מלאה לטובת העניין. אנחנו שמחים לקבל ביקורת ובוחנים כל דבר שנאמר, כל עוד הדברים נאמרים בצורה מכבדת ומתוך מטרה לקדם ולא להרוס. לצערי, לא כולם נוהגים כך. אני בוחנת את המשך דרכי. חשוב לי להמשיך, להשפיע ולתרום ואחת האפשרויות היא מועצת העיר. אין שום קשר למועד הפרשה עם ראש העיר. לגבי 'ניגוד העניינים', מדובר בפרובוקציה ותו לא. אין לי ניגוד עניינים ולא הסתרתי מחברי הוועד ומתושבים אחרים את ההתלבטויות השונות. פעלתי לאורך כל הדרך בוועד בדרך מסויימת וברורה וההתנהלות הזו לא השתנתה. אני מתכוונת לסיים את תפקידי. אני חושבת שהגיע הזמן להמשיך הלאה ולתת לכוחות חדשים להוביל ומקווה שגם בהמשך יהיה ועד חזק ומשמעותי".

יו"ר מועצת הנשים, הדר לביא, סירבה להגיב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר