שמעון פרץ בבית לוינשטיין. צילום פרטי
שמעון פרץ בבית לוינשטיין. צילום פרטי

נס חנוכה כפול: שמעון פרץ רקד בבית לוינשטיין, בנו השתחרר משם אחרי שיקום ארוך

אחרי שעבר אירוע מוחי קשה והיה מורדם ומונשם, מצבו של חבר המועצה לשעבר החל להשתפר. אתמול לא יכול היה להתאפק ורקד עם אנשי בני עקיבא שהגיעו לשמח את החולים לכבוד החג. בנו, יוסף ישי פרץ, השתחרר מבית החולים השיקומי אחרי שעבר תאונה קשה בשנה שעברה

פורסם בתאריך: 24.12.19 12:15

עמוד הפייסבוק של תושבת כפר סבא קארין אוחיון, בתו של יו"ר סיעת ש"ס המקומית וחבר המועצה לשעבר שמעון פרץ, התמלא אתמול (שני) בתמונות משמחות של אביה רוקד במסיבת חנוכה בבית לווינשטיין, שם הוא מאושפז בשלושת השבועות האחרונים. מצבו של פרץ עדיין לא פשוט, אחרי שעבר אירוע מוחי קשה והיה במשך עשרה ימים מורדם ומונשם בבית החולים בילינסון, אבל בהחלט הולך ומשתפר כך אומרים בני משפחתו. "הוא לא מדבר כמו שצריך ועדיין חלש, אבל הוא בשיקום קשוח", מספרת אוחיון לצומת השרון, "הוא לוחם שאין דברים כאלה. כוח האמונה חזק מהכל".

ביום שפרץ נכנס לבית לווינשטיין, יצא מבית החולים השיקומי בנו, יוסף ישי פרץ, שבאפריל 2018 נפצע קשה בצומת מפעל טבע בעיר כשרכב פגע בו בעת שרכב על אופניים חשמליים. "זה בהחלט נס חנוכה כפול", מסבירה אוחיון. "אבא שלי הוא דוגמא קלאסית לבן אדם שקדושת החיים והאמונה מלווה אותו מאז שהוא קטן. יש בו משהו שמקדש את החיים, את ההווייה, את הדת. מי שמכיר את אבא שלי יודע שהוא חי כדי לחיות את החיים כמו שצריך. החיים לא עוברים על ידו מהטוב ומהרע".

איך הוא מרגיש?

"הוא לא ממש מדבר, הוא מג'ברש. הוא יכול להגיד 'הבנת, נכון?' ואז לומר משהו לא ברור. הוא מתעצבן כי הוא באמת מסביר לנו. כשאנחנו לא מבינים הוא מתוסכל. זה מאוד קשה. צפוי לו עוד שיקום ארוך, אבל הוא כבר על הליכון ועל הרגליים".

ואני רואה שאנשים באים לבקר.

"מהרגע שאמרו שאפשר לבקר בית החולים מפוצץ מבקרים. אנשים עושים לידו משמרות. זה מטורף. חלק מהאנשים, שאת חלקם אנחנו לא מכירים, מספרים שבדקה התשעים הוא שילם להם חשמל או עשה להם קניות, דברים שהוא לא סיפר לנו עליהם. זה מטורף לגלות את זה היום".

ומה צפוי בשיקום?

"אמרו לנו שלא יודעים מה הנזקים שישארו אם בכלל, אבל הוא לגמרי מפתיע את הצוות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושב כפר סבא

    מתוך כל הכתבות שפרסמתם,
    זו כתבה יפה של התחזקור הרוח על החומר, יציאה מעצב לשמחה, מדיכאון לניצחון.
    תכניסו לרפרטואר שלכם יותר כתבות משמחות, על הצלחות על מעשים טובים, על הטוב שביהודי.
    חג חנוכה שמח לכל עם ישראל, עם הנצח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר