ביקור נתניהו בכפר סבא. צילום באדיבות אורן כהן
ביקור נתניהו בכפר סבא. צילום באדיבות אורן כהן

נתניהו הגיע לכפר סבא, סער ניצל את ההזדמנות ודן איתו בהתנגדות לתחנת הכוח

נתניהו הגיע לטקס הדלקת נרות בכפר סבא לקראת הפריימריז לליכוד שיתקיימו ביום חמישי. סער ביקש ממנו להיפגש עם ראשי הרשויות המתנגדים לתחנה

פורסם בתאריך: 24.12.19 16:01

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, שוחח אמש בטקס הדלקת נרות חנוכה של סניף הליכוד המקומי באולמי B-ONE באזור התעשייה, עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, וביקש ממנו להיפגש עם ראשי הרשויות המתנגדים לתחנת הכוח הפועלת בגז שאמורה לקום בצומת השלום סמוך לעיר. על פי מקורות, ראש הממשלה ביקש לבחון את הנושא והבטיח להחזיר לסער תשובה בהקדם. מחוץ לאולם התקיימה הפגנת תושבים נגד הקמת תחנת הכוח.

לטקס הגיעו מאות מתפקדים. כ-400 במספר הצליחו להיכנס לאולם, אולם רבים נותרו בחוץ בשל חוסר במקום ולאור סידורי האבטחה הקפדניים. חלקם התייאשו ופרשו עוד בטרם הצליחו להיכנס לאולם. עוד השתתפו באירוע מלבד ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה, גם השרים מירי רגב, אופיר אקוניס, ישראל כץ, גילה גמליאל, יובל שטייניץ וחברי הכנסת קרן ברק ועוזי דיין. כמו כן נכחה במקום יועצת ראש הממשלה לבעלי חיים, תושבת כפר סבא טל גלבוע.

מיד עם כניסתו לאולם התקבל ראש הממשלה בשירים, ניגש ללחוץ את הידיים של התושבים הרבים במשך דקות ארוכות ואף הקדיש זמן להצטלם עימם. שרה נתניהו קיבלה זר פרחים מטעם הסניף. נתניהו דיבר על החשיבות בתמיכה בו בפריימריז ביום חמישי הקרוב. במהלך הדברים קיבל ראש הממשלה שיחת טלפון ממזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו ושיתף את הקהל בפרטי השיחה ובחשיבותה.

במהלך הטקס הוענק לחבר מועצת העיר לשעבר מטעם הליכוד, נסים שהרבני, פרס מפעל חיים על ידי יו"ר סניף הליכוד בכפר סבא חבר המועצה אורן כהן. לאחר ששהרבני קיבל מגן הוקרה מהודר, נתניהו הזכיר לנסים את ביקורו בעבר בביתו.

אורן כהן: "אני מודה לקהל הרב שהגיע לאירוע הדלקת הנרות עם ראש הממשלה. היה לנו כבוד מיוחד לארח אותו. כנס זה הוא כנס היסטורי שלא נעשה בעיר שנים רבות ותודה לכל מי שהגיע. אני גם מתנצל בפני אלה שנפגעו בשל סדרי האבטחה שלנו אין שליטה עליהם. ברכתי לנסים שהרבני שהייתה לי הזכות להעניק לו פרס מפעל חיים על הנתינה האין סופית. אני קורא לחברי הסניף להגיע ולממש את זכותם הדמוקרטית בבחירות ביום חמישי הקרוב".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. די לביביזם

    ביבי,נכון שיש כת מאמנים על עיוור עבורך!
    אתה אומר חושך בחוץ ויש אור יום ,אבל מאמינך רואים רק חושך…
    הכת הזו כמו מנהיג של כתות אחרות לא מבינים מה נכון ומה לא נכון.
    בעולם, כתות שפורקו רק בדיעבד מאמיניו השבויים הבינו את חומרת מעשיו של "המנהיג" שלהם .
    ביבי תן דוגמא, תתעלה על האופי המגעיל שיש בך, לך הביתה לקסריה.
    על מנת שמדינת ישראל תחזור למשפט
    ואהבת לרעך כמוך!!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר