הסמים שהתגלו במרתף המשפחה. צילום משטרת ישראל
הסמים שהתגלו במרתף המשפחה. צילום משטרת ישראל

זוג הורים, שני ילדים ומעבדה לגידול קנאביס במרתף. גם הסבתא נעצרה

בסך הכל נמצאו בבית בכפר סבא שתילים במשקל כולל של 103 קילוגרם. נעצרו גם ארבעה חשודים נוספים

פורסם בתאריך: 24.12.19 16:34

משטרת ישראל איתרה מעבדה לגידול קנאביס במרתף של בית פרטי בכפר סבא. בני הזוג השוכרים את הבית, ושנעצרו כחשודים, התגוררו בו עם שני ילדיהם הקטנים.

מהמשטרה נמסר כי במסגרת פעילות מבצעית ממוקדת נגד עבירות הסמים, הגיעו אתמול שוטרים לבית ובמהלך החיפוש נמצאה במרתף מעבדה ובה שתילים רבים של מריחואנה במשקל של כ-103 ק"ג. עוד נתפסה בבית מכונת ייבוש שנועדה לפי החשד לייבוש המירחואנה. השוטרים דיווחו לחברת החשמל על חיבור בלתי חוקי של חשמל לבית ונציגי חברת החשמל הגיעו למקום ואספו ראיות בחשד לגניבת חשמל.

הסמים שהתגלו במרתף המשפחה. צילום משטרת ישראל

"במהלך החיפוש השוטרים מצאו כי הזוג ששוכר את הבית, מגדל בו את שני ילדיהם הקטנים", מסרה המשטרה, "בהמשך, שוטרים איתרו בגג הבית חשוד אשר השליך דבר מה וניסה לשבש את החקירה. החשוד נעצר, יחד עם שישה חשודים נוספים שהיו בבית, בני 58-21, ובהם בני הזוג ואמה של החשודה".

היום הובאו החשודים לדיון בבית משפט השלום בפתח תקוה. מעצרו של אחד מהם הוארך בשלושה ימים עד ליום חמישי. יתר החשודים שוחררו בהחלטת בית המשפט והמשטרה ביקשה עיכוב ביצוע על שחרורם. החשודים נותרו במעצר ומחר יתקיים דיון בערר בבית המשפט המחוזי בלוד.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. דניאלה המלכה

    נו ו…? זה נקרא פשע? חוץ מזה שישנם ילדים הדבר נשמע הסדר גמור. אם היה מאושר לגדל מריחואנה בארץ לא היה צורך בגניבת חשמל.

  2. אליהו

    אולי כדאי לפרסם את שמות השוטרים העוצרים, כדי שנגיד לילדים שלהם איך ההורים העלובים שלהם פוגעים בחופש העיסוק וקוראים למשהו שהם בכלל לא מכירים סמים
    משטרה דוחה ומגעילה, בשירות משרד לבט"פ שהחליט במקום לסדר את השוק הזה – לגבות אלפי שקלים מאנשים שרק רוצים לשבת בים ולקרוא ספר בלי שיפריעו להם!

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר