הפעילים נגד תוכנית המתאר, השבוע
הפעילים נגד תוכנית המתאר, השבוע

פעילי מטה המאבק בתוכנית המתאר של כפר סבא יוצאים לשטח

הפעילים הקימו דוכני הסברה והחתימו תושבים על עצומה נגד התוכנית. דיון בהתנגדויות יתקיים ב־25 ביוני

פורסם בתאריך: 1.6.17 10:20

פעילי מטה המאבק נגד תוכנית המתאר של כפר סבא החלו להציב השבוע דוכני הסברה במוקדים ברחבי העיר, בניסיון לצרף למאבק תושבים נוספים ולגייס תרומות להמשך הפעילות. ביום ראשון הציבו הפעילים את דוכן ההסברה הראשון, סמוך לקניון ערים במרכז העיר, בו חילקו דפי הסברה וסטיקרים לעוברים והשבים והחתימו אותם על העצומה שפתחו לפני כשלושה שבועות, "לעצור את תוכנית המתאר של כפר סבא".
בתוך כך, שלחה הוועדה המחוזית מכתבי זימון לדיון בהתנגדויות לתוכנית שייערך ב־25 ביוני. עו"ד דורון פרייאנטה, שמלווה את המאבק בהתנדבות, קיבל את מכתב הזימון לוועדה בשבוע שעבור בתור בא כוחם של המתגדים תושבי כפר סבא. "אנחנו ממשיכים במאבק שלנו, לא נחדול ולא נפסיק עד שיימשכו את התוכנית מהוועדה המחוזית", אומרת מירית שקד ברק, מובילת המאבק, אני קוראת להנהלת העירייה להפסיק לטמון את ראשה בחול ולהודות בכך שלא היה הליך שיתוף ציבור ראוי ושיש למשוך את התוכנית כדי לתקנה בהליך ראוי".
מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "בתוכנית יש תמהיל מיטבי בין שמירה על אופייה הירוק והמקיים של העיר לבין פיתוח תשתיות עירוניות, שדרוג התחבורה הציבורית, חידוש רחוב ויצמן, התחדשות עירונית ופיתוח השכונות הוותיקות, פיתוח של עתודות הקרקע בצפון בן יהודה והרחבת שטחי תעסוקה. בנוגע להשגות לתכנית המתאר, הן יעלו לדיון במסגרת דיוני התנגדויות בוועדה המקומית, אשר לאחר מכן תגיש המלצותיה לוועדה המחוזית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר