משטרת כפר סבא. צילום ניר קידר
משטרת כפר סבא. צילום ניר קידר

סגן ראש העירייה: הקצאת מקום החניה הפרטי ברחוב למפקד המחוז נעשתה ללא אישורי

הבוקר חשף ynet שועדת התנועה העירונית אישרה לניצב עמי אשד מקום חניה פרטי ברחוב בו הוא מתגורר בכפר סבא. העירייה: "התקבלה בקשה מסיבות מבצעיות"

פורסם בתאריך: 9.1.20 22:35

סגן ראש העירייה עילאי הרסגור אמר היום, כי הקצאת מקום החניה הפרטי ברחוב למפקד מחוז מרכז במשטרה ניצב עמי אשד, ברחוב בו הוא מתגורר בכפר סבא, נעשתה ללא אישורו. "בעקבות הכתבה ב-ynet, ברצוני להבהיר באופן ברור. כשהגיעה אלי בקשת הקצאת החניה הפרטית למפקד המחוז, פסלתי אותה על הסף באופן מנומק וברור. הקצאת החניה נעשתה ללא אישורי".

לפי ynet, בעקבות בקשת מפקד משטרת כפר סבא, סגן ניצב יורם ברינה, הקצתה העירייה למפקד המחוז עמי אשד חניה פרטית ברחוב עם מספר הרכב המשטרתי. לדברי המשטרה, יש צורך מבצעי בחנייה שכזאת שכן מפקד המחוז יוצא לעיתים תכופות בשעות הלילה מביתו ולאחר חזרתו הוא לא מוצא חניה.

בישיבת ועדת התנועה של העירייה ב-26 בנובמבר אושרה הבקשה. לפני כמה שבועות, הגיעו אנשי הפיקוח העירוני לרחוב שבו נמצא בניין מגוריו של אשד וסימנו אזור חניה ומעליו תמרור עם מספר לוחית הרישוי וכיתוב שמדובר בחניה לרכב משטרתי.

מעיריית כפר סבא נמסר: "בעירייה התקבלה בקשה ממשטרת ישראל להקצאת מקום חניה למפקד מחוז מרכז בדרגת ניצב מסיבות מבצעיות. בשל הנסיבות שפורטו, הבקשה נבחנה ואושרה על פי כל הנהלים המקובלים".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי "ההחלטה להקצאת החנייה התקבלה כדין על ידי ועדת התנועה של העירייה. עם זאת, בכדי למנוע לזות שפתיים, ביקש מפקד המחוז לבטל את הקצאת החנייה ולהסיר את התמרור המוצב במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אריה פ

    הנדון חניה למפרק המחוז
    הנציגים במועצת העיריה פעלו נכון שהקציבו מקום חניה למשרת ציבור המקדיש יום ולילה
    לשרות הציבור והצלת חיים
    במיוחד שהבקשה הוגשה כחוק ואושרה

    קשה להבין את הקטנוניות וניסיון ליצור רושם כאילו יש בעיה
    כל האמור כמובן באם מדובר ברכב משטרתי
    זכרו מדובר באדם שאין לו יום ולילה
    וכל כולו למען הציבור
    הערה למען השקיפות אני לא מכיר אותו

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר