רפי סער (צילום ראובן קפונצקי) ורפי פרץ (צילום עופר וקנין)

בעקבות התבטאות שר החינוך: העירייה תקיים פעילות בנושא שיוויון וסובלנות כלפי הקהילה הלהט"בית

בראיון שהתפרסם בסוף השבוע נשאל הרב פרץ כיצד היה מגיב אם אחד מילדיו היה מגלה נטייה מינית שונה והשיב: "ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה". רפי סער: "אין מקום לחשכת ימי הביניים! כפר סבא מחבקת ומחזקת את הקהילה הלה"טבית"

פורסם בתאריך: 11.1.20 20:50

עיריית כפר סבא הודיעה שבשבוע הקרוב תקיים פעילות בכל מוסדות החינוך בעיר בנושא שיוויון, כבוד האדם וסובלנות כלפי הקהילה הלה"טבית. זאת בעקבות האמירות השנויות במחלוקת של שר החינוך, הרב פרץ, בראיון לעיתון שבעה ימים שהתפרסם בסוף השבוע.

פרץ נשאל בראיון כיצד היה מגיב אם אחד מילדיו היה מגלה נטייה מינית שונה והשיב: "ברוך השם הילדים שלי גדלו בצורה טבעית ובריאה. הם בונים את הבתים שלהם מתוך ערכים יהודיים. אני לא מעסיק את הראש שלי במה היה אם". הוא גם הגדיר משפחה נורמטיבית – "עם איש ואישה".

ראש העירייה רפי סער: "לנוכח הכותרות המיוחסות לשר החינוך הרב פרץ בעיתונות סוף השבוע, פניתי ליו"ר השלטון המקומי, חיים ביבס. שוחחנו והבהרתי כי הדבר דורש התערבותנו והסתייגותנו מאמירות סטריאוטיפיות ומקוממות נגד הקהילה הלהט"בית. בעקבות פנייתי סוכם כי חיים ביבס ינחה את ראשי הרשויות בנושא על מנת שניצור שיח חשוב ונשים על סדר היום הציבורי כי אין מקום לחשכת ימי הביניים! כפר סבא מחבקת ומחזקת את הקהילה הלה"טבית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    Rafa…podes poner luces en la entrada de MOSHE DAYAN 28/30????edificio de Amigur..al lado de la Iria……POR FAVOR!!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אשכארה, במקום להתעסק בעיקר סער מתעסק בבת האיכר.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר