ההודעה על ההפגנה
ההודעה על ההפגנה

להפגנת הענק נגד זיהום האוויר יש תאריך ומקום

להפגנה שתתקיים בכפר סבא מוזמנים חברי כנסת וראשי רשויות ותושבים מאזור השרון ומערב השומרון הסובלים מתופעת שריפות הפסולת באופן יום יומי

פורסם בתאריך: 9.8.17 13:29

להפגנת הענק שמתכנן ועד הפעולה "אזרחים למען אויר נקי נגד אוזלת היד של הרשויות בכל הנוגע למניעת שריפות פסולת באזור השרון ובמערב השומרון, נקבעו תאריך ומקום: יום שישי, 8 בספטמבר, בשעה 9:30, בסמוך לאצטדיון העירוני, בצומת הרחובות בן יהודה והפועל בכפר סבא.

ההפגנה היא הפגנה אזורית, ומוזמנים אליה ראשי רשויות ותושבים מאזור השרון ומערב השומרון, הסובלים מתופעת שריפות הפסולת באופן יום יומי, וחברי כנסת. במהלך ההפגנה, אומרים בוועד הפעולה, צפויים לנאום חברי כנסת, ראשי רשויות וגם חברי הוועד.

הם החליטו לערוך את ההפגנה בכפר סבא בהיותה העיר הגדולה ביותר שסובלת מתופעת שריפות הפסולת, והם צופים שיגיעו להפגנה מאות אנשים: "אנחנו מעריכים שיגיעו מאות אנשים אם לא יותר", אומר הפעיל הכפר סבאי בוועד, יניב בלייכר, "הזמנו חברי כנסת וחלקם כבר נתנו לנו אישור עקרוני וצריך לראות שהם באמת יגיעו. הזמנו חברי כנסת שאנחנו, בוועד, עובדים איתם בקביעות, כמו שרון השכל, יעל גרמן, יעל כהן פארן, תמר זנדברג ודב חנין, בנוסף לחברי כנסת אחרים שהזמנו. הזמנו תושבים מכל האזור, מראש העין ועד שער אפרים, את תושבי כפר סבא, הוד השרון, כוכב יאיר, צור יצחק, קלנסווה, טייבה, צופים, אלפי מנשה נתן ועוד, והזמנו את ראשי הרשויות במקומות האלה. גם ממלא מקום ראש העירייה, צביקה צרפתי, ינאם בהפגנה".

לדברי בלייכר, המוזמנים הם מכל צדי המתרס, יישובים בתוך הקו הירוק ומעבר לו כמו גם יישובים ערביים. "זו לא סוגייה פוליטית. האוויר שיש לנו בערים הוא אותו אוויר והתושבים סובלים מזה משני עברי הקו הירוק, ואין פה פוליטיקה. אנחנו באים לפתור בעיה של אנשים שהיא בעיה מאוד משמעותית ואנחנו עובדים עם חברי כנסת מכל הקשת הפוליטית, גם עם הליכוד וגם עם הרשימה המשותפת. אנחנו פועלים מול כולם למען המטרה המשותפת שלנו – מיגור שריפות הפסולת.

"אני קורא לציבור להגיע להפגנה, הנושא הזה הוא נושא חשוב, מדובר פה בבריאות שלנו ושל הילדים שלנו. אנחנו נושמים כאן חומרים רעילים ומסרטנים בכל יום ובכל לילה. יש חריגות בתחנת הניטור בכפר סבא שמצביעות על סכנה בריאותית לציבור. אני קורא לכולם להגיע ולהראות שאנחנו נחושים במטרה שלנו למגר את התופעה של שריפות הפסולת וזיהום האויר שלנו באזור".

ניתן לאשר הגעה להפגנה כאן.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר