זירת התאונה בכיבש 5504. צילום מד"א

תאונה חזיתית סמוך לכפר סבא. אישה נהרגה, חמישה נפצעו

שני כלי רכב התנגשו בכביש 5504, סמוך למחלף אייל. אחד הרכבים התהפך. הפצועים פונו לבתי החולים בילינסון ומאיר. בין הפצועים גם ילדה כבת 11

פורסם בתאריך: 18.1.20 21:30

אישה נהרגה וחמישה אחרים נפצעו בתאונה חזיתית שאירעה בין שני כלי רכב, בכביש 5504, סמוך למחלף אייל, בסביבות השעה 20:40 היום (שבת). אחד הרכבים התהפך.

חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותה של אחת הנוסעות, אישה כבת 30. חמישה פצועים בדרגות [פציעה שונות פונו לבתי החולים: גבר כבן 25 פונה לבילינסון עם חבלת ראש כשהוא במצב בינוני. ארבעה פצועים אחרים, במצב בינוני וקל, פונו לבית החולים מאיר בהם גבר כבן 25 עם חבלות בגפיים, שתי נשים בנות 60 ו-33 וילדה כבת 11 עם חבלות בחזה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עידו שיף: "כשהגעתי למקום ראיתי רכב עם פגיעות פח ובמרחק של מספר מטרים רכב הפוך ובסמוך אליו שכבה על הכביש אישה בשנות ה-30 כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. במקביל לסריקת הזירה להערכת מצבם של הפצועים הנוספים הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. הפצועים הנוספים, בהם מספר מבוגרים וילדה כבת 11 שנפגעו באורח בינוני וקל, טופלו בשטח ופונו באמבולנסים של מד"א לבתי החולים בילינסון ומאיר כשמצבם יציב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר