זוכי פרס גלר בשנת 2019. צילום עופרי מור-שקד

מי המועמדים שלכם? נפתחה ההרשמה להגשת מועמדות לפרס גלר

מי עומד בקריטריונים ועד מתי אפשר להגיש את המועמדות? כל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 30.1.20 09:20

עיריית כפר סבא פתחה את ההרשמה להגשת מועמדויות לפרס גלר למתנדבי העיר, שיוענק השנה, זה הפעם ה-37, בסוף חודש מאי. הפרס על שם זאב גלר ז"ל, ראש העירייה המיתולוגי של כפר סבא, מוענק מדי שנה על ידי משפחת גלר ורעייתו יקירת העיר טובה גלר, ועדת הפרס ע"ש זאב גלר ז"ל לעידוד ההתנדבות ובאמצעות המחלקה לשירותים חברתיים קהילתיים בעירייה.

הטקס יתקיים ב-31 במאי בהיכל התרבות העירוני. הגשת המועמדויות מתאפשרת עד 19 במרץ. על המועמד להיות מתנדב בכפר סבא מעל גיל 16 וכזה שעוסק בהתנדבות בתחומי פעילות כמו ילדים ונוער, אוכלוסייה מבוגרת, קיימות ואיכות הסביבה, אנשים עם מוגבלות, קליטת עלייה, תרבות, חינוך, בטיחות וביטחון, בריאות, בעלי חיים וכל תחום התנדבותי אחר. אמות המידה לפיהן יבחרו המועמדות/ים: התמדה בפעילות התנדבותית (שנתיים ומעלה), גילוי יוזמה אישית ומנהיגות, עידוד וטיפוח רוח ההתנדבות, התנדבות לרווחת הפרט והתנדבות מעצימה ומשפיעה לטווח ארוך.

בתוך כך ניתן להמליץ על מועמדות ומועמדים גם לאות ההוקרה למפעל חיים, כאלה שיזמו והובילו פעילות התנדבותית בקהילה לאורך שנים וחוללו שינוי. אמות המידה הן: התנדבות במשך יותר מעשר שנים, יזמות והובלת פעילות התנדבותית בקהילה ומידת ההשפעה.

כל הפרטים על אופן הגשת המועמדות באתר העירייה, בקישור המצורף כאן.

ראש העירייה רפי סער: "אני גאה לעמוד בראש עיר בה פועלים למעלה מ-20 אלף מתנדבות ומתנדבים, ואני מוקיר תודה לכל אחת ואחד מהם. ראש העיר זאב גלר ז"ל הותיר אחריו מורשת שבמרכזה רוח ההתנדבות והנתינה, המאפיינת את הקהילה הכפר סבאית, ושאותה ממשיכה עד היום אלמנתו טובה, שתיבדל לחיים ארוכים. נמשיך לשמר את המורשת שהותיר לנו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ליאן המלכה

    המועמד שלי זה יהודה בן חמו אני חושב שהוא זקוק לכספים אלו יותר מכל אחד אחר, מה הוא כבר היה סה"כ ראש עיר זה לא מספיק כסף שצריך לגנוב ממועטי יכולת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר