צילום אילוסטרציה דודו בכר

"אם אני מפשיט אותך ואז מכניס לך את זה, את מספרת להורים?": כפר סבאי נאשם במעשים מגונים בחיילת

המקרה אירע לפני כשבוע באוטובוס בדרך לבאר שבע. לפי האישום, הוא גם נגע בפנים הירך של החיילת ושאל אותה אם "היא שוכבת עם בנות"

פורסם בתאריך: 9.2.20 18:03

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (ראשון), לבית משפט השלום בבאר שבע, כתב אישום נגד תושב כפר סבא כבן 20, אשר במהלך נסיעה באוטובוס לבאר שבע לפני כשבוע, ביצע מעשים מגונים בחיילת והטריד אותה מינית.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינת בלנרו, בתאריך 2.2.20 עלתה החיילת לאוטובוס מאשקלון לבאר שבע. בשלב מאוחר יותר עלה לאותו קו הנאשם, פנה אליה וביקש לבצע שיחה מהטלפון הנייד שלה. מיד לאחר מכן, התיישב הנאשם במושב הריק לצידה של המתלוננת, לחץ את ידה, והחל לשאול אותה שאלות בעלות אופי מיני. על אף בקשותיה של המתלוננת לחדול מכך, המשיך הנאשם להפנות אליה שאלות לגבי מיניותה וכן ביצע בה מעשים מגונים.

"בשלב זה, המשיך הנאשם לשאול את המתלוננת האם היא והחבר שלה גרים יחד. המתלוננת שחששה מהנאשם השיבה בחיוב", נכתב בכתב האישום, "הנאשם המשיך והפנה למתלוננת שאלות בעלות אופי מיני ובכלל זה, שאל אותה האם היא והחבר שלה 'נוגעים אחד לשניה בלילה', והמתלוננת השיבה כי 'זה לא משנה'. הנאשם לא הרפה, והמשיך בשאלות בעלות גוון מיני, ושאל את המתלוננת אם היא מתקלחת עם החבר שלה, והסביר לה ש'בדת זה אסור'. הנאשם אמר למתלוננת 'בואי אני אספר לך סוד' וזאת תוך כדי שהוא מסובב את ראשה לכיוונו. הנאשם אמר למתלוננת 'אני אתן לך דוגמה. אם אני מפשיט אותך ואז אני מכניס לך את זה את מספרת להורים?'. המתלוננת שבה והשיבה בשלילה וביקשה מהנאשם שיחדל מאמירותיו ושאלותיו. הנאשם בתגובה, תפס בלחיה של המתלוננת וסובב את פניה, וכן נגע בפנים הירך שלה, מעל בגדיה, ושאל אותה אם 'היא שוכבת עם בנות'".

לפי האישום, הנאשם לא הפסיק גם כאשר המתלוננת שוחחה עם החבר שלה בטלפון, בנסיון להתחמק ממעשיו ומאמירותיו. מיד לאחר מכן, ניגשה המתלוננת לנהג האוטובוס וביקשה שיסייע לה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    כתבות מהסוג הזה מדרבנות את הקורא לאלימות מינית ולו רק בפנטזיה.
    הכתב משדר כביכול הוא נהנה לחשוב על זה במקרה הטוב, ולגיטימציה לסדר פעולות כזה במקרה הגרוע. (יש על כך מחקרים רבים, שזו ההשפעה על הקורא, בנושאים כמו התאבדות אלימות וונדליזם)
    תיאור מפורט של המעשים, אין לו טעם אלא בבית המשפט. מחוצה לו ראוי לקרוא לילד בשמו ותו לא.
    אקווה כי רצונכם למלא כתבות לא יגרום לכם עוד להאביס את ציבור הקוראים בחומר צהוב ומזיק כגון זה.
    בתודה. והערכה על כל שאר התוכן המצוין שאתם מעלים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר