צילום AFP

בינתיים בעיר התאומה של כפר סבא: "נאסר עלינו להסתובב באופן חופשי, כל מוסדות הציבור סגורים"

במכתב ששלח לראש עיריית ג'ינאן שבסין, הציע רפי סער עזרה וסיוע. במכתב התשובה שקיבל סיפר מנהל קשרי החוץ על המצב הקשה: "פתיחת שנת הלימודים נדחית, אנחנו לא יודעים מתי המגפה תחלוף"

פורסם בתאריך: 12.2.20 11:49

ראש עיריית כפר סבא רפי סער, פנה בשבוע שעבר לראש העיר התאומה של כפר סבא – ג'ינאן שבסין, ד"ר סאן שאטאו, והביע התעניינות באשר למצבם בעקבות התפרצות מגפת הקורונה במזרח הרחוק. בקיץ האחרון ביקרו חברי משלחת מהעיר הסינית ג'ינאן בכפר סבא.

פייק ניוז התגלה בכפר סבא: חדשות כוזבות על קורונה בעיר מופצות בקבוצות המקומיות

במכתבו, כתב סער: "מחשבותינו עם תושבי העיר ג'ינאן. אני מקווה כי תושבי העיר בריאים ובטוחים. שמירת בריאות הציבור בעתיד הקרוב הוא אחד התאגרים בפניהם יעמדו רשויות הבריאות. קשרי החברות האמיצים בינינו מהווים מקור לעזרה, במיוחד בעתות מצוקה. נשמח לעזור ולעמוד לרשות תושבי העיר הנפלאה ג'ינאן בכל דרך שנוכל".

חברי משלחת מהעיר ג'ינאן בביקורם בקיץ האחרון בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא

במכתב התשובה שהתקבלה בעירייה, עולה המצוקה ממנה סובלים התושבים בסין והמגבלות המוטלות עליהם. "כפי שאתה בטח יודע, התפשטות המגפה בסין חמורה", כתב מנהל קשרי החוץ של העיר ג'ינאן, האן שויה. "בכדי לשמור את כולם בטוחים, נקטנו במספר צעדים, במטרה למנוע את המשך התפשטות המחלה, כולל סגירתם של כל מוסדות הציבור, דחיית פתיחת שנת הלימודים בבתי הספר ודחיית פתיחת מקומות העבודה. בימים אלו אנו עובדים מבתינו ונאסר עלינו להסתובב באופן חופשי. נתבקשנו להישאר בבתינו עם בני המשפחה ולדווח על מצבנו הבריאותי למשרד הבריאות מדי יום. אנחנו לא יודעים מתי המגפה תחלוף ונוכל לחזור לעבודה ולחיינו כפי שהיו. אנחנו מאמינים במדינה ובצעדים הננקטים ומודים לך מקרב לב על הדאגה שהבעת כלפי העיר שלנו".

חברי משלחת מהעיר ג'ינאן בביקורם בקיץ האחרון בכפר סבא. צילום עיריית כפר סבא


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר