צילום אילוסטרציה חן גלילי

ממשיכה הירידה באחוזי הגיוס בקרב הגברים בכפר סבא

בתוך שנתיים צנח אחוז המתגייסים בקרב הגברים בכפר סבא ביותר מארבעה אחוז. אצל הנשים יש דווקא מגמה הפוכה

פורסם בתאריך: 13.2.20 11:10

ממשיכה הירידה באחוזי הגיוס בקרב הגברים בכפר סבא. כך עולה מנתונים שפרסמה העירייה. לפי העירייה, אחוז הגברים תושבי העיר שהתגייסו מקרב ילידי 1998 עומד על 83.7 אחוזים, ירידה של חצי אחוז לעומת שנתון ילידי 1997, אז עמד אחוז המתגייסים על 84.2 אחוז. שיעור הגיוס בקרב ילידי שנתון 1996, שנתיים קודם לכן, עמד על 88 אחוז.

בקרב הנשים ישנה דווקא מגמת עלייה. מתוך שנתון 1998 התגייסו 80.8 אחוז מהנשים, עליה זעירה לעומת השנה הקודמת, שנתון 1997, אז עמד שיעור הגיוס בקרב הנשים על 80.7 אחוז. שיעור הגיוס בקרב ילידות 1996 עמד על 79.8 אחוז.

עוד מסרה העירייה כי 47.2 אחוז מקרב הגברים התגייסו לתפקידי לחימה (49.1 אחוז בשנה הקודמת) ו-9.7 אחוז המשיכו לתפקידי קצונה. בקרב הנשים 10.4 אחוז מכלל המתגייסות באותו שנתון פנו לתפקידי לחימה ו-8.8 אחוז מהן המשיכו לקצונה.

יו"ר ועדת הגיוס ומחזיק תיק נוער וצעירים, אמיר קולמן: "אני שמח וגאה על נתוני הגיוס הגבוהים של בני הנוער בכפר סבא. כפי שעולה מהנתונים שפורסמו, הרי שהנוער הכפר סבאי מגיע למיצוי כמעט מלא של גיוס לצה"ל ולמסגרות השירות הלאומי, ועל כך גאוותנו. אני מזמין את כולם לפנות לתחום הכנה לצה"ל במרכז הצעירים העירוני וליהנות משירותי הייעוץ וההכוונה המוצעים שם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבת מאוכזבת

    לאור נתונים אלו המצביעים על תהליך של ירידה ברורה בנתוני הגיוס בעיר, אין על מה להתגאות ולשמוח. במקום זה, יש לפעול ולשנס מותניים כדי להחזיר את הנתונים היפים שהעיר ידעה לפני שנתיים ו-3 שנים. אני תמהה על התגובה המנותקת של מחזיק תיק הגיוס במועצה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר