פארק כפר סבא. צילום עזרא לוי
פארק כפר סבא. צילום עזרא לוי

הכי מרוצים, הכי ממחזרים ומרוויחים הכי הרבה: במה עוד תושבי כפר סבא ראשונים בארץ?

העירייה אספה את הפרמטרים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שבהם כפר סבא מובילה בארץ. כל המספרים

פורסם בתאריך: 25.2.20 11:59

העיר כפר סבא תופסת את המקום הראשון בכמה פרמטרים מעניינים שפרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. לפי הנתונים, לשנים 2018-2017, שפרסמה היום העירייה, 95.5 אחוז מתושבות ותושבי העיר מרוצים מאזור מגוריהם, המקום הראשון בארץ בקרב רשויות שבהן יותר מ-100 אלף תושבים. למקום השני הגיעה תל אביב עם 91 אחוזים. 84 אחוז מהתושבים שבעי רצון מהשטחים הירוקים, כשבמקום השני רמת גן עם 77 אחוז. 77.1 אחוז שבעי רצון מרמת הניקיון בעיר, כשבמקום השני ראשון לציון עם 65 אחוז.

כפר סבא ראשונה בארץ בפרמטרים נוספים: 91.9 אחוז מהתושבים מרוצים מיחסיהם עם שכניהם, 47.4 אחוז מהפסולת המוצקה הביתית והמסחרית והגזם מועבר למיחזור, 84.7 אחוז מרגישים בטוחים לצעוד לבד באזור מגוריהם בשעות החשכה, 94.5 אחוז מרוצים מדירתם, אחוז התושבים בני 55-35 בעלי תואר ראשון הוא הגבוה ביותר לפני תל אביב ותוחלת החיים בעיר עומדת בממוצע על 84.6 שנים.

גם השכר הממוצע לחודש לשכירים בעיר הוא הגבוה ביותר בארץ (12,609 שקלים) 74.1 אחוז מהתושבים שבעי רצון ממצבם הכלכלי (במקום השני ראשון לציון עם 68.5 אחוז). 91.9 אחוז מתושבות ותושבי העיר עושים שימוש באינטרנט, כשבמקום השני ראשון לציון עם 91.5 אחוז.

ראש העירייה רפי סער: "העיר כפר סבא מקדמת ומובילה על פני רשויות אחרות במגוון רחב של תחומים, חדשנית ופועלת כל העת כשרק טובת ורווחת כלל האוכלוסייה עומדת לנגד עינינו, וכך נמשיך לפעול גם בעתיד".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר