משאית האשפה ממנה נשמעו יללות החתולים. צילום לימור דגה

"שמעתי יללות": תושבת כפר סבא יצאה הבוקר למרדף אחרי משאית אשפה. אין לסיפור הזה סוף טוב

גרסאות סותרות: תושבת כפר סבא לימור דגה התלוננה במשטרה שחתולים הושלכו עם הפחים למשאית האשפה. העירייה: "החתולים ברחו לפני הריקון"

פורסם בתאריך: 25.2.20 18:44

תושבת כפר סבא לימור דגה התלוננה היום במשטרה לאחר ששמעה יללות חתולים העולות לטענתה מתוך משאית אשפה שפינתה הבוקר (שלישי) פחי אשפה בסמוך לבית האבות המבריא ברחוב רופין בעיר. לטענתה, אין ספק שגם פועלי הניקיון שמעו את היללות אולם העדיפו להתעלם מהם והמשיכו בדרכם.

מנגד, בעיריית כפר סבא טוענים שבדקו את התלונה ושבבירור שנערך מול העובדים עולה כי חתולי הרחוב ברחו ביללות מהפחים עוד לפני שאלו רוקנו, "ובוודאי שלא נזרקו לרכב פינוי האשפה יחד עם האשפה במהלך תהליך פינויה", כך בתשובת העירייה לפוסט שהעלתה דגה בעמוד הפייסבוק שלה.

דגה שוחחה עם הווטרינר העירוני ולדבריה הוא טען שייתכן ומדובר בגורי חתולים שהומלטו בתוך הפחים, אך כמובן שהוא לא יכול לדעת אם הם היו בתוך הפח במהלך הפינוי או שלא. בנוסף, כאמור, היא הגישה תלונה טלפונית במשטרה ובכוונתה להגיע לתחנה להגיש תלונה בשנית.

בפוסט שכתבה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה: "חייבת לשתף במקרה מזעזע שחוויתי הבוקר. מדי יום אני חונה בחניית המבריא כפר סבא על מנת להגיע לגן של בתי. הבוקר הגיעה יחד איתי משאית זבל אשר רוקנה את הפחים בדיוק כשירדתי מהרכב. בעודי מוציאה את בתי מהרכב אני שומעת יללות של חתולים, לא משהו שהיה אפשר להתעלם ממנו. הסתכלתי סביבי טוב טוב, ולא פעם אחת, כדי להבין מהיכן הבכי מגיע. כאשר הבנתי שאין חד משמעית חתולים באזור בו נשמע הרעש הצטמררתי וקלטתי שזה מגיע ממשאית הזבל שהרגע רוקנה בה את הפחים. אין סיכוי שהעובדים לא שמעו את מה שאני שמעתי. הם התעלמו, עלו ונסעו. נכנסתי עם הילדה מיד לרכב ונסעתי מהר כדי לצלם את מספר המשאית. המשאית צולמה. התקשרתי למוקד פתחתי פניה חמורה בנושא. אני לא הולכת לשתוק! לא רוצה לדעת כמה פעמים ביום זה קורה".

לצומת השרון אמרה דגה: "זה אירוע מצער מאוד. בניגוד לטענות העירייה, אני הבטתי היטב מסביב ולא היה שום חתול מסביב, לא על המדרכה ולא על הכביש בסמוך למשאית. אני חונה שם כל בוקר ובחניה אין חתולים. כשראיתי את המשאית מולי הבנתי שהיללות מגיעות משם. חשוב שמי שאחראי לכך יבוא על עונשו".

בדוברות עיריית כפר סבא מיהרו לכתוב בתגובה לפוסט את הדברים הבאים: "עיריית כפר סבא שמה דגש בכל נושא פינוי האשפה ומתייחסת לנושא במלוא הרצינות והחומרה, בדגש לכל הנוגע לבעלי חיים. בבירור שנעשה מול העובדים עולה כי חתולי הרחוב ברחו ביללות מהפחים עוד לפני שאלו רוקנו ובוודאי שלא נזרקו לרכב פינוי האשפה יחד עם האשפה במהלך תהליך פינויה. בכל מקרה, הנהלים בכל הנוגע לפינוי אשפה ביתית יחודדו".

תשובה דומה ענתה העירייה גם לשאלת צומת השרון בנושא.

דגה כתבה בתגובה: "שקר! הם נזרקו למשאית (עם כמה סימני קריאה) זה היה באמצע הכביש. שום חתול לא ברח. שקרנים".

בדוברות העירייה התעקשו על עמדתם וכתבו: "היי לימור, נעשה בירור מקיף בנושא והחתולים לא היו במשאית האשפה".

דגה השיבה: "כי הם נדחסו!".

לצומת השרון אומרת דגה: "ב-100 אחוז הפועלים שמעו וראו. לא יכול להיות שהם לא שמעו את מה שאני שמעתי. אלו היו צרחות שבר ולא יללות רגילות של חתולים".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לימור היקרה, אני מאמינה לך ולדעתי אין שום סיבה לשתוק ולטאטא את זה מתחת לשולחן כי זה נוח. משאית זבל כזו או חברת פינוי אשפה כזו אין שום סיבה לעבוד איתה יותר בטח שלא עיריית כפר סבא שמשלמת מכספי הארנונה שלנו. אין פה מה לבדוק מחמת הספק לא עובדים איתם יותר.

  2. נור

    מאחלת לפועלים ולאותם עובדי עיריה שלא עשו כלום גורל זהה לזה של הגורים

  3. נועה

    כל הכבוד לימור. זה ממש מזעזע. לא אנושי.
    אני מצטרפת "לברכות" של קודמיי שהפועלים הללו יחוו גורל דומה. אמן.

  4. אמה גתי

    תושבת כפר סבא טוענת ששמעה יללות של חתולים ממשאית אשפה בכפר סבא.אם הדבר הזה יתברר שזה נכון שזורקים חתולים לפחי האשפה,אוי אם זה נכון.האם ראש העיר נותן יד לזריקת חתולים לפחי האשפה?זה הדבר הכי מזעזע,התעללות פושעת.כפר סבא אוהבת חתולים,אוהבת חיות.כך את זה בחשבון,ראש העיר.אנו לא ניתן יד לדבר כזה.

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם אכן הדבר קרה ואני נוטה להאמין לאישה, אז זו פשוט זוועת עולם שאסור שתקרה באף רשות מקומית בארץ!!! אסור לשתוק על פשע שכזה!!! מסכנים הגורים!!!

  6. לימור

    מזעזע ומרושע! יש אנשים רעים ששונאים חתולים וסורקים לפח אשפה כדי שיקחו אותם למזבלה! פשוט נורא ואיום וברגע שזה קורה חייבים לחלץ אותם ולא להשאירם במשאית זבל. כל כל עצוב ואכזרי

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר