צילום מורן מעיין

השוטרים הוזעקו לדירה בכפר סבא ואז התברר: החשוד מפר את הוראות הבידוד

שוטרים הוזעקו לדירה בעקבות דיווח על אלימות בתוך המשפחה. כשהגיעו התברר שהחשוד, שחזר מהמזרח, הגיע לבית הוריה של אשתו. בית המשפט שחרר אותו

פורסם בתאריך: 27.2.20 21:28

תושב כפר סבא כבן 40, ששב לפני כמה ימים מאחת ממדינות המזרח, נעצר אמש (בלילה שבין רביעי לחמישי) לאחר שלפי החשד הפר את ההוראה להמצא בבידוד ביתי. הוא נעצר לאחר שהגיע לבית הורי אשתו ושם, לפי החשד, איים עליה. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד ובמקביל התברר כי הוא אמור להמצא בבידוד. הוא נלקח לחקירה בסיומה הועבר למרכז רפואי של שב"ס. היום בית המשפט שחרר אותו להמשך בידוד בביתו.

מהמשטרה נמסר כי "בעקבות קבלת דיווח על אירוע אלימות בתוך המשפחה, שוטרים הגיעו למקום ועיכבו את החשוד. בד בבד, התקבל דיווח כי החשוד מפר הוראה של משרד הבריאות לשהות בבידוד לאחר ששב מאחת ממדינות המזרח. השוטרים עצרו את החשוד והוא שהה סמוך לתחנת המשטרה תוך שמירה על תנאי בידוד מחשש להדבקת השוטרים ויתר הסובבים אותם. הדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקוה התקיים בהיעדרו ובנוכחות עורך דינו ובית המשפט הורה על שחרורו בהמשך תנאי בידוד".

עוד מסרה המשטרה: "משטרת ישראל קוראת לציבור להישמע להוראות ולהנחיות משרד הבריאות בסוגיית נגיף הקורונה ולכל אותם אלו שחזרו ממדינות שבגינן הורה משרד הבריאות להיכנס לבידוד, להישמע להוראות ולשמור על תנאי בידוד למניעת אפשרות של הפצת הנגיף. משטרת ישראל תמשיך באכיפה נחושה נגד מפרי ההוראה על מנת לשמור על שלומו ובריאותו של הציבור בישראל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רפי לא צריך לערב את משרד החינוך בבעיות הפוליטיות שלך

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר