ד"ר פלאח סמארה
ד"ר פלאח סמארה

"תומך טרור", "בשביל מה באת לגור כאן?": תושב הירוקה אירח לחוג בית את איימן עודה והותקף בנאצות

רופא השיניים ד"ר פלאח סמארה אירח לחוג בית את יו"ר הרשימה המשותפת וזכה לתגובות קשות בפייסבוק. "מעולם לא נתקלתי בכאלה תגובות גזעניות", הוא אומר לצומת השרון

פורסם בתאריך: 1.3.20 17:58

תגובות קשות בעמוד הפייסבוק "כפר סבא שלנו" לביקורו של יו"ר הרשימה המשותפת עו"ד איימן עודה בביתו של תושב השכונה הירוקה, רופא השיניים ד"ר פאלח סמארה בשבוע שעבר. ד"ר סמארה, יו"ר סניף מרצ בכפר סבא לשעבר, כבר ארגן בסיבוב הבחירות הקודם, בספטמבר, חוג בית עם עודה, אבל הפעם קיבל תגובות קשות ביותר.

בין השאר כתבו לו: "לעשות לו הפגנה מתחת לבית שהמחבל הזה לא יחשוב בכלל להגיע טרוריסט בושה וחרפה לך ולמי שמפרנס אותך". אחר תהה: "האם יהללו שם שהידים ואסירים מקומיים או רק כאלה שהגיעו מחו"ל כמו הנבל קונטר? בחלק האמנותי יהיו שירי מחמוד דרויש?".

אחרים כתבו לו "תומך טרור" ו"בשביל מה באת לגור כאן? לא רוצים אותך ולא את עודה". עוד נכתב: "שלום ד"ר, מה דעתך על חוג בית של איתמר בן גביר באחד מיישובי המשולש? איך התושבים שם היו מקבלים את זה?".

"זכותך להזמין את ח"כ עודה", כתב מגיב אחר. "אבל חבל ומאכזב שאתה כאחד שמסמל דו-קיום ושילוב של ערביי ישראל במדינה היהודית, מזמן פוליטיקאי שהתנהלותו בדיוק הפוכה. ואולי עצם ההזמנה הזאת שלך חושפת את ד"ר סמארה האמיתי".

נציין שהיו גם כאלה שתמכו בזכותו של ד"ר סמארה לארח את עודה, גם אם לא הסכימו עם דעותיו.

"חוג הבית עם איימן עודה היה מצויין", אומר ד"ר סמארה, "היה קהל מאוד נכבד, בערך 75 תושבים מאזור השרון, יהודים מכפר סבא, הוד השרון ורעננה ובערך עוד 20 איש ערבים שאני הזמנתי. חשוב היה לי גם לקרב את הלבבות, אמרתי מה שאמר מרטין לותר קינג: 'חושך לא מגרש חושך. רק אור מגרש חושך'. כשנפגשים ומדברים אין יותר טוב מזה. לגיטימי שיהיו דעות שונות. לא לגיטימי שלא נפגשים".

היו תגובות קשות בפייסבוק.

"מעולם לא נתקלתי בכאלה תגובות גזעניות. זה היה קצת מפחיד. כתבו צריך להחרים אותו, את העבודה שלו, לא לטפל אצלו, לגרש אותו, לזרוק אותו. אמרו דברים מאוד קשים".

אתה מפחד?

"אני לא מפחד, אני מוטרד ומופתע. אני גם מאוכזב כי במיוחד פה בכפר סבא עשיתי כל מיני דברים נפלאים ובכל זאת קיבלתי תגובות קשות. אני מאוכזב".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוחמד

    באתי לגור כאן בשם הדימוקרטיה והשיויון. בנוסף הקוראן והנביא מוחמד מצווים עלי את הג'יהאד להתיישב בכל פלסטין.

  2. מתנחל

    גם לערבים מותר להתנחל, לא?
    מה לא בסדר? תשאלו את מרץ משמאל
    ואת דוברמן הגנב קולות והקשקשן שמסרב להקים ממשלה
    על רקע סכסוך אישי עם ביבי.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר