העדלאידע בכפר סבא בשנה שעברה. צילום באדיבות העירייה
העדלאידע בכפר סבא בשנת 2019 צילום באדיבות העירייה

אכזבה גדולה: בוטלה העדלאידע בכפר סבא. תלמיד שהיה בבלומפילד הוחזר מטיול שנתי והוכנס לבידוד

משרד הבריאות הנחה שלא לקיים התכנסויות של יותר מ-5,000 איש בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. "מדובר בהחלטה לא פשוטה. בריאות תושבות ותושבי העיר עומדת בראש סדר העדיפויות", נמסר מהעירייה

פורסם בתאריך: 4.3.20 17:21

עיריית כפר סבא ביטלה את העדליאדע שהיתה אמורה להתקיים ביום שישי הקרוב, בעקבות הנחיות משרד הבריאות החדשות האוסרות על התכנסויות מעל 5,000 איש. "מתוך דאגה אמיתית לבריאות תושבי העיר שלנו, אנו נאלצים להודיע על ביטול העדלאידע שהייתה אמורה להתקיים ביום שישי הקרוב 06.03.2020", מסרה העירייה, "מדובר בהחלטה לא פשוטה, שהתקבלה בכובד ראש על ידי כלל הגורמים המקצועיים בעירייה ובהתייעצות עם הגורמים המומחים במשרד הבריאות. בריאות תושבות ותושבי העיר עומדת בראש סדר העדיפויות העירוני ואנו מחוייבים להיערך בהתאם ולקיים את ההנחיות החדשות, למרות האכזבה העלולה להיגרם לילדות ולילדי עירנו.
עיריית כפר סבא סומכת ידיה על גורמי הבריאות במדינת ישראל ומצטרפת למאבק ולמאמץ הכללי בארץ למנוע את המשך התפשטות מגפת הקורונה בישראל. אנו מאחלים החלמה מהירה ובריאות לכל החולים ומקווים כי נחזור לשגרת חיים במהרה".

עם הודעת משרד הבריאות היום אחר הצהריים על ההנחיות החדשות האוסרות התכנסויות גדולות הודיעה העירייה כי היא בוחנת את השלכות ההודעה על קיום העדלאידע. במסיבת עיתונאים בשעה 16:00 הודיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ"ל המשרד על עשר הגבלות חדשות שיכנסו מיד לתוקפן בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. בין השאר הוחלט על הכנסה לבידוד של אזרחים המגיעים ממדינות נוספות. השר ליצמן אמר כי ישנה כוונה לבטל התכנסויות של יותר מ-5,000 בני אדם. "לא נהסס לעשות דברים גם אם הם לא פופולריים" אמר, "אני לא רוצה לקרוא לזה מגיפה – אבל זה לא רחוק מזה".

בתוך כך אישר משרד הבריאות כי תלמיד בתיכון רבין הוחזר מטיול שנתי והוכנס לבידוד לאחר שהתברר שהיה באצטדיון בלומפילד ביום שני בשבוע שעבר. באותו המשחק היה נער מהיישוב אירוס שנדבק בנגיף הקורונה. זאת למרות שככל הנראה לא ישב באזור בו ישב הנער הנשא.

תחילה הודיע משרד החינוך לצומת השרון כי גם תלמיד בחטיבת רמון בכפר סבא הוכנס לבידוד – אולם תיקן את עצמו בהמשך והבהיר כי מדובר בחטיבת רימון ברעננה. בכל מקרה, אין כל תלמיד מחטיבת רמון בכפר סבא בבידוד. נזכיר כי הבוקר הנחה משרד הבריאות את כל מי שהיה באותו יום באצטדיון, בין השעות 22:00-20:00 בשער 8-7, גוש 425, בין השורות 49-43 (כולל) מכיסאות 179-169 (כולל), להכנס לבידוד ביתי.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר