השלט השנוי במחלוקת בגבול כפר סבא-רעננה. צילום לי-ים גבאי
השלט השנוי במחלוקת בגבול כפר סבא-רעננה. צילום לי-ים גבאי

סערה בקהילה: שלט "אבא ואמא = משפחה" הוצב בגבול רעננה כפר סבא

חבר פורום הגאווה בכפר סבא, לי-ים גבאי שצילם את השלט: "אני מצפה מעיריית רעננה להסיר את השלט באופן מיידי, גם אם זה מכניס להם כמה שקלים לקופה". עיריית רעננה: "השלט יוסר עוד היום"

פורסם בתאריך: 5.3.20 15:48

שלט שהוצב על גבול רעננה-כפר סבא, בשטח רעננה, סמוך לאזור ההייטק של צומת רעננה, מול מרכז שרונה ומשטרת כפר סבא הנושא את הכיתוב "אבא ואמא = משפחה, האומץ להיות נורמלי", מעורר כעס רב בקהילה הגאה באזור השרון ובקרב אנשי ציבור. שלט כזה שהוצב סמוך לשדה התעופה בהרצליה עורר הבוקר סערה דומה.

את השלט בגבול רעננה-כפר סבא צילם היום חבר פורום הגאווה בכפר סבא, לי-ים גבאי. בפוסט שהעלו בעמוד הפורום בפייסבוק נכתב: "קיבלנו היום את התמונה הבאה מצומת רעננה, תמונה של שלט מפיץ שנאה שמזכיר לנו כל פעם מחדש שהמאבק של הקהילה הגאה לשוויון עדיין לא נגמר. מקווים שיפעלו להסיר אותו בהקדם".

"השלט הזה מילא אותי עצבים", אומר גבאי לצומת השרון, "בעיקר בגלל שעיריית רעננה ראתה את השלט וזה ככל הנראה לגיטימי בעיניהם לפסול משפחות שלמות ואוכלוסייה נורמטיבית שגרה בעיר. למה ילדים לשני אבות או שתי אימהות צריכים להרגיש שמישהו אומר להם שהמשפחה שלהם לא אמיתית או שווה? אני מצפה שהם יסירו את השלט באופן מיידי, גם אם זה מכניס להם כמה שקלים לקופה, ממש כמו שאיש לא היה רוצה לראות בחו"ל עירייה שנותנת לגיטימציה לשלטים אנטישמיים במרחב הציבורי".

סגן ראש העיר מסיעת מרצ בכפר סבא, עילאי הרסגור-הנדין, כתב בתגובה לפוסט: "פניתי לחברינו במרצ רעננה שיפעלו להוריד את השלטים. חבל שמופע השנאה הזה מגיע לאזור השרון".

חברת המועצה מהאופוזיציה, הדר לביא, כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "השלט המסית הזה עומד בשטח רעננה ופונה אלינו לעיר, פניתי לחיים ברוידא, ראש עיריית רעננה, באופן אישי וביקשתי ממנו לדאוג להסרתו. תודה ל- גאווה בכפר סבא על העלאת המודעות".

מעירית רעננה נמסר בתגובה: "פנינו לחברת הפרסום וביקשנו להסיר את השלט מכיוון שנוסח השילוט פוגע ברגשות הציבור. ראש העירייה טיפל בנושא מיידית וכאמור השלט יוסר עוד היום. תנועת חזון לא מבקשת מהעירייה רשות להציב שלט עם תוכן כזה, אלא עובדת ישירות אל מול חברת הפרסום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

12 תגובות
  1. לילית

    שלט מצויין! צריך הרבה שלטים כאלו בכל עיר בישראל!

  2. קרן

    בושה וחרפה… לא רק רעננה, לאורך איילון יש כמה שלטים

  3. יוסף

    מותר להביע דעה שרק שאבא ואמא זה משפחה
    ומותר להגיד שלא רק אבא ואמא.
    י
    מי שמתנגד שישים שלט נגדי.
    אסור להוריד השלט זה פגיעה בחופש הדעה

  4. יהודי נורמלי

    הדרישה של הלהט"בים מוכיחה שהם קבוצת בוטים אלימים וצבועים. הם רוצים חופש אבל להתנכל ולהחרים דעות שונות משלהם. אסור לעיריית רעננה להיכנט לדרישה המחפירה הזאת.

  5. דוד

    להשאיר את השלט בכל מחיר
    אין צורך להתקפל בכל פעם שלקבוצה
    החריגה הזו משהו לא מוצא חן.

  6. פטריק

    פעם הלסהיות והומאים היו מתבשיים . היום הנורמלאי הוא המוזר ומשונה . חומר למחשבה

  7. שרה

    למה להסיר ? אבל זה נכון ולא פוגע.. טבעי ונורמלי כך אלוהים ברא. ולא אבא עם אבא או אמא עם אמא .אל תשגעו את הילדים כי זה לא נורמלי ואין דבר כזה אסור בהחלט ומי שמפר לכלא או להריגה

  8. אבא ואמא אחלה משפחה

    קצת צניעות גאים וגאות,
    גם ככה קשה לנו עם זה שאתם מפזזים
    על פלטפורמות מעורטלים או סתם עם חוט בתחת,
    מה לא בסדר בשלט? מה? כתוב משהו בגנותכם?
    ויקומו המלפפונים החמוצים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר