זירת האירוע בהוד השרון. צילום מד"א
זירת האירוע בהוד השרון. צילום מד"א

רצח בהוד השרון: אב דקר למוות את בתו התינוקת, אשתו ובת נוספת נפצעו קשה

ילדה בת שלוש פונתה במצב קשה עם דקירות בצוואר. האם פונתה במצב קשה מאוד לבילינסון ונשקפת סכנה לחייה. האב החשוד בדקירה ניסה לדקור את עצמו ופונה במצב קל למאיר

פורסם בתאריך: 6.3.20 08:49

אירוע קשה בהוד השרון: תושב העיר דקר לפי החשד את אשתו ושתי בנותיו, תינוקת כבת עשרה חודשים ופעוטה כבת שלוש, בדירתם בעיר. האב ניסה לדקור גם את עצמו. ממד"א נמסר שחובשים ופראמדיקים שהוזעקו למקום פינו לבית החולים את התינוקת במצב קריטי, תוך ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים מאיר. בהמשך נמסר כי מתה בבית החולים. בת השלוש פונתה גם היא למאיר, במצב קשה עם דקירות בבית החזה ובצוואר והרופאים הצליחו לייצב את מצבה. האישה, כבת 36, פונתה במצב קשה מאוד לבית החולים בילינסון ונשקפת סכנה לחייה. האב החשוד בדקירה פונה לבית החולים מאיר במצב קל. מהמשטרה נמסר שנסיבות האירוע בחקירה.

מפקד תחנת כפר סבא, סנ"צ יורם ברינה:

ד"ר איילת שלז, רופאת מיון ילדים במאיר:

ד"ר אורי יסלוביץ, מנהל שירות הטראומה במאיר:

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עידו שיף סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה. בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה, פראמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה, הביאו אלי ילדה כבת שלוש בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים. באחד החדרים בבית ראיתי את הפעוטה שהיתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בה פעולות החייאה והוא פונה ראשון במצב קריטי לבית החולים מאיר. דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו באורח קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ש

    מזעזע!!!!!!!
    ויותר מזעזע שלא מפיקים מהמקרים האלו מסקנות.
    לא יתכן שנורה יעשה דבר כזה נורא לילדיו ואם ילדיו.
    חייבים לחקור ולהפיק מסקנות.
    וממש לא דרך עובדים סוציאלים מפני שהם פוילים מתוך הפליה מגדרית.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר