גל גדות
גל גדות

צפו: גל גדות הפתיעה את הורי הפגייה במאיר. וזו לא היתה ההפתעה היחידה

"בעיניי אתם גיבורי העל האמיתיים", אמרה גדות להורים בסרטון מיוחד שצילמה. ההורים אף הופתעו למצוא הבוקר את ילדיהם מחופשים לסופרמנים קטנים, יוזמה של אחות הפגייה נעמה ישורון

פורסם בתאריך: 9.3.20 17:25

שחקנית הקולנוע הישראלית גל גדות הפתיעה היום את הורי הפגים שבפגייה בבית החולים מאיר עם ברכת חג פורים שמח מצולמת. "בעיניי אתם גיבורי העל האמיתיים", אמרה גדות שהתפרסמה ברחבי העולם בזכות תפקידה כגיבורת העל וונדר וומן. צפו:

https://www.facebook.com/meirhospital/videos/723852728018984/?t=1

וזו לא היתה ההפתעה היחידה. לכבוד פורים, ובזכות יוזמה של אחות הפגייה נעמה ישורון, תושבת היישוב לשם, מצאו היום (שני) ההורים לילדי הפגייה את ילדיהם מחופשים ל"סופרמנים" קטנטנים. בשבוע שעבר התגייסו ילדי כיתות ד'-ו' והוריהם מהישוב לשם לסדנה מיוחדת בה הכינו את הגלימות הקטנות והיום בבוקר חיכתה להורים ההפתעה.

אחד הפגים עם גלימת סופרמן. צילום באדיבות בית החולים מאיר

"אמנם הרעיון נעשה בחו"ל בעבר בחגיגות ליל כל הקדושים, אבל במקרה שלנו היה לי חשוב מאוד גם לערב את הקהילה ולתת ערך מוסף של שיתוף ונתינה לאחר, לצד העלאת מודעות לפגים בישראל", אמרה ישורון, "אם יש מקום אמיתי שאינו לקוח מאף סרט, בו נמצאים תינוקות קטנים שזה עתה נולדו, במשקלים שלעתים כלל אינם נתפסים, ועל אף הכל מנצחים יום יום מחדש במערכה – זוהי הפגייה שלנו. הפגים שלנו ממש לא צריכים להתחפש לסופרמן, הם באמת גיבורי על. כאמא לפגים בעצמי, אני יודעת כמה הפתעה כזו יכולה לחזק, לשמח ולעודד הורים שתינוקם נמצא בפגיה כרגע".

ילדי היישוב לשם והגלימות שהכינו. צילום באדיבות בית החולים מאיר

גם הצלמת יפעת בשן רותם, אמא לתאומים בני שש שהם בוגרי הפגייה במאיר, התגייסה לצלם את הפגים הקטנים בתחפושות והם זכו למזכרת ולתמונות.

פרופ' איטה ליטמנוביץ, מנהלת מחלקת פגים וילודים במאיר, הוסיפה: "מחווה כזו מהורים שחוו את הפגייה, לפגים ומשפחותיהם שמתמודדים עכשיו עם הקושי, מהווה זריקת עידוד ותמיכה עם קורטוב של אופטימיות והומור. אני נרגשת וגאה לראות את מידת ההירתמות של הקהילה, של בוגרי הפגייה ("אחים בוגרים") ושל הצוות המיומן והמסור שלנו בפגייה – כולכם גיבורי על כל יום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר