איש עם מסכת קורונה

פייק ניוז מופץ על חולה קורונה שהסתובב בחנויות בכפר סבא. הפיראט האדום: "נתלונן במשטרה"

בהודעה השקרית, מטעם משרד הבריאות לכאורה, נכתב שהחולה הסתובב בחנויות צעצועים ובקניונים בעיר. במשרד הבריאות הבהירו כי מדובר בפייק ניוז

פורסם בתאריך: 9.3.20 21:51

בשעה האחרונה מופצת ברשתות החברתיות בכפר סבא הודעה שקרית, פייק ניוז, המדמה להיות הודעה של משרד הבריאות, באשר לחולה הקורונה ה-42 במספר בישראל. בין השאר נכתב בהודעה כי האיש הסתובב אתמול במקומות שונים ברחבי כפר סבא בהם הפיראט האדום, מקס סטוק, קניון אושילנד, טוייס אר אס וקניון ג'י. תושבים בכפר סבא נבהלו ותהו ברשתות החברתיות האם מדובר במידע אמין. במשרד הבריאות הבהירו כי מדובר בפייק ניוז.

בחנות הפיראט האדום בכפר סבא מיהרו להוציא הודעה שבה כתבו שיפנו למשטרה כדי למצוא מי עומד מאחורי ההודעה: "לקהל לקוחותינו, בשעות האחרונות מופצות הודעות שיקריות בדבר החולה ה-42 של הקורונה. החולה לא ביקר בסניף שלנו, באף שלב. טרם הודעה זו, צוות הפיראט בדק ואימת את הדברים מול משרד הבריאות, והובהר שאין שחר לדברים ולהפצות. מחר בבוקר תוגש תלונה במשטרה על מנת למצות את הדין עם האחראים לדבר. צוות הפיראט לא יסבול שקרים והמצאות. יש דרכים אחרות להתחרות בנו. אנא שימו לב לפרטים, טרם הפצתם הלאה".

ההודעה השקרית שהופצה:

ההודעה השקרית

גם עיריית כפר סבא מיהרה להוציא הודעה בעמוד הפייסבוק שלה המכחישה את הדברים. "אנא, עקבו אחר הנחיות ופרסומי משרד הבריאות בלבד והימנעו מהפצת הודעות שאינן נכונות או מוסמכות", כתבו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי שמפרסם הודעה שקרית לגבי הקורונה זה פשוט טרור והמשטרה חייבת מייד לאתרו ולהכניס אותו למעצר – חוצפה ונבזות.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר