שופרסל דיל. צילום נועה אזוגי
שופרסל דיל. צילום נועה אזוגי

עם צאת השבת: תורים ארוכים ומדפים ריקים במרכולים בכפר סבא. צפו בתמונות ובסרטונים

מאות אנשים החלו להתאסף עם צאת השבת בסופרמרקטים כדי להצטייד במזון ובמוצרים אחרים בשל החשש שהממשלה תטיל סגר מלא או חלקי בעקבות התפשטות הקורונה. במהלך השבת היו הקניונים הגדולים אושילנד ו-G ריקים מאנשים

פורסם בתאריך: 14.3.20 20:08

מאות אנשים החלו להתאסף עם צאת השבת בסופרמרקטים של רשתות השיווק הגדולות בכפר סבא, כדי להצטייד במזון ובמוצרים אחרים בשל החשש שהממשלה תטיל סגר מלא או חלקי בעקבות התפשטות הקורונה. תורים ארוכים השתרכו במהלך היום במרכול קשת טעמים במרכז שרונה, הפתוח גם בשבת, ובצאת השבת החלו התושבים להתאסף מחוץ ליינות ביתן ולשופרסל דיל בשכונה הירוקה ובסניפי רמי לוי. סופר בן ברחוב גלר 32 בכפר סבא פרסם כי הוא פתוח הערב בשל הביקוש הרב. במהלך השבת הקניונים הגדולים אושילנד וג'י היו ריקים מאנשים כמעט לחלוטין.

תושב כפר סבא נצח אברהם מספר: "נכנסתי לקניון אושילנד והיה שם ריק לגמרי, זה היה ממש כמו ביום כיפור. ניגשתי לסופר יוחננוף מול האושילנד לקנות כמה מוצרים והיה שם מפוצץ אנשים. לפי מה שראיתי המדפים כמעט ריקים, אין שמן, קמח ופסטות ומוצרי חלב כמעט נגמרו. אנשים נראה לי בהיסטריה אבל מצד שני הם עומדים בתור באופן רגוע. החלטתי לצאת משם בלי לקנות כי אחרת אעמוד שם שעתיים. אני מקווה שבימים הקרובים יהיה אפשר לרכוש מוצרים בסופר בנחת ושתהיה סחורה לכולם".

התור ביינות ביתן הערב. צילום ליבי שם טוב

התור מחוץ לשופרסל דיל בשכונה הירוקה. שימוש לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים. ניתן לפנות למערכת לקבלת קרדיט

התור בקשת טעמים כפר סבא. שימוש לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים. ניתן לפנות למערכת לקבלת קרדיט

קניון אושילנד בכפר סבא היום. צילום נצח אברהם

נציין כי בהודעות שפרסמו היום מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ודוברת ראש הממשלה שיר כהן הבהירו השניים שבכל תרחיש המרכולים בישראל יישארו פתוחים ושאין צורך באגירת מזון. "אזרחי ישראל הסופרים ישארו פתוחים נקודה. אין טעם להסתער עליהם. המערכת נערכת אבל בכל תסריט אפשרי הסופרים ישארו פתוחים. אני מבקש מהציבור לנהוג באחריות ולהקשיב להנחיות הגורמים המוסמכים לכך", מסר בר סימן טוב.

כהן מסרה: "מפעלי המזון בישראל ממשיכים וימשיכו לעבוד כסדרם. יש מלאים גדולים לרשתות המזון. ייבוא המזון לישראל נמשך. כל אלה יוצרים מלאי גדול ולכן אין צורך או הצדקה באגירת מזון. כמו כן, הנגישות לרשתות המזון והפארם תמשך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר