קניון אושילנד בכפר סבא. צילום נצח אברהם
קניון אושילנד בכפר סבא. צילום נצח אברהם

משבר הקורונה, המציאות החדשה: מה יהיה פתוח ומה יהיה סגור בכפר סבא?

בהתאם להחלטת הממשלה כל מוסדות החינוך סגורים מהיום, כולל גני הילדים ובתי ספר לחינוך מיוחד. גם מסעדות, בתי קפה וקניונים יהיו סגורים. כל האירועים העירוניים מבוטלים. לא תתקיים קבלת קהל בעירייה

פורסם בתאריך: 15.3.20 09:08

בעקבות הנחיות הממשלה החדשות, כפר סבא מצטרפת לשאר הרשויות בארץ ומשביתה חלק ניכר מהשירותים העירוניים. מעיריית כפר סבא נמסר כי העירייה עברה לעבוד במתכונת חירום, "בדגש על בריאות הציבור וסיוע לקהילה". לא תתקיים קבלת קהל במשרדי העירייה, אך ניתן לקבל שירות באתר העירייה. כלל הפעילות העירונית מבוטלת בשלב זה, לרבות אירועים קטנים, וכלל בתי התרבות והקהילה, כמו גם הספרייה העירונית סגורים לקהל.

כל מוסדות החינוך, כולל כל בתי הספר והגנים, פעוטונים, מועדוניות הרווחה, מוסדות החינוך המיוחד, בתי התלמיד ומסגרות נוער בסיכון, לא יפעלו מעתה ועד להודעה חדשה. ההשבתה בעיר כוללת גם את כלל החוגים והעירייה נערכת ללמידה מרחוק באמצעים דיגיטליים. כמו כן לא יפעלו בתי קפה ומסעדות, חלק מהמסעדות ימשיכו במתכונת משלוחים. חברת המועצה הדר לביא החלה לרכז בדף הפייסבוק שלה רשימה של בעלי ובעלות עסקים בעיר שהתחילו לעשות משלוחים כדי להפיץ אותה לתושבים בצורה מסודרת.

בשל עומס פניות אפשר לפנות למוקד העירוני במספר 106 גם דרך טופס מקוון באתר העירייה או באמצעות הוואטצאפ בטלפון: 050-3106106.

כמו כן ייסגרו לפי הוראת הממשלה קניונים (למעט מרכולים ובתי מרקחת, מקומות שמוכרים מזון שלא לצריכה במקום), דיסקוטקים, ברים, פאבים ובתי אוכל, אולמות אירועים, חדרי כושר ובריכות שחיה, פארקי מים, גן חיות, ספארי, פינות חי, מקוואות (גברים), בית מרחץ,  בתי קולנוע, תיאטרון ומוסדות תרבות אחרים, מתקני שעשועים ולונה פארק, עסקים לטיפול לא רפואי בגוף האדם, מקומות לעריכת מופעים וירידים. תפילה וטקסים דתיים ייערכו בקבוצות של עד 10 אנשים כל אחת, תוך שמירת מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם ולא יותר משתי קבוצות בו זמנית.

מקומות עבודה ייערכו להמשך העברת עבודה מהבית ללא התקהלויות כלל ולעת עתה הם יוכלו להמשיך לעבוד כל עוד הם מקפידים על קיום מרחק של שני מטרים לפחות בין העובדים. עוד נכתב בהודעת משרד הבריאות שיש להימנע מנסיעה של יותר משניים ברכב ולהימנע ככל הניתן משימוש בתחבורה ציבורית. חל איסור כל התכנסויות מעל 10 אנשים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בויה

    חרטא, כל ויצמן פתוח, מסעדות, פדיקור, פלאפל, פיצות, הכללללל פתוח! עאחק בידוד

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר