בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי
בית החולים מאיר. צילום עזרא לוי

עלה מניין חולי הקורונה במאיר, אחד במצב קשה. צפו ב"סיירת הבידוד" בפעולה

26 חולי קורונה מאושפזים במחלקה המיוחדת שהוקמה בבית החולים. בתוך כך, "סיירת הבידוד העירונית" שהוקמה היום, ולוקחים בה חלק אנשי השיטור העירוני, החלה לפעול בשטח

פורסם בתאריך: 18.3.20 15:30

עלה ל-26 מניין חולי הקורונה המאושפזים בבית החולים מאיר. אחד מהם, בן 69 עם מחלות רקע, במצב קשה. כך דיווח בית החולים. שלושה חולים שוחררו למלון.

בתוך כך אנשי השיטור העירוני בכפר סבא נצפו מסתובבים ברחבי העיר וקוראים לתושבים שמתקהלים לעלות בחזרה לביתם. בסרטון שצילם לפני שעה קלה תושב העיר נצח אברהם נראית פקחית פונה לאם ולמספר ילדים שנסעו בקורקינטים לעלות לביתם. בעיירית כפר סבא הבהירו כי מדובר ב"סיירת הבידוד העירונית" שנועדה למנוע התקהלויות ברחבי העיר.

"ראיתי ילדים עם אמא שהולכים ברחוב אנג'ל ליד הקניון", מספר אברהם לצומת השרון. "האמא מסתבר הורידה את כל הילדים של השכנים ושמרה עליהם בגינה הציבורית. ואז הגיעו פקחים וביקשו מהם להעלות הביתה בחזרה. היה שם עוד פקח בגינה הגדולה יותר. התושבים הגיבו בהבנה ועלו".

מהודעת עיריית כפר סבא עולה כי ראש העיר, רפי סער, הנחה אתמול כבר ביום שני את הגורמים המקצועיים בעירייה לקיים סיורים של השיטור העירוני על מנת למנוע התקהלויות ברחבי העיר. "הסיורים יתקיימו על ידי צוותי סיירת הבידוד העירונית, המצוידת בכל אמצעי המיגון הנדרשים", נכתב בהודעה.

נזכיר כי בהתאם להנחיות הממשלה החדשות סגרה אתמול (שלישי) עירית כפר סבא את שערי הפארק העירוני, מתחם הספורטק, קריית הספורט העירונית ומגרשי ספורט. בכל המקומות, כמו גם בגינות ציבוריות ברחבי העיר הוצב שילוט מתאים הקורא לתושבות ולתושבי העיר שלא לשהות במרחב ציבורי זה או לעשות שימוש במתקני הספורט והמשחקים עד להודעה חדשה, למען שמירת בריאות הציבור.

ראש העיר, רפי סער: "המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בישראל הוא מאבק של כולנו. אנחנו חייבים להישמע להנחיות משרד הבריאות ואני מפציר בתושבים – אל תצאו מהבית, שמרו על מרחק של שני מטר זה מזו, הקפידו על היגיינה".

ראש העיר רפי סער עם צוות סיירת הבידוד העירונית. צילום עיריית כפר סבא

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר