סיבה טובה לצאת מהבית: העמותה שמטפלת בכלבים נטושים בקשיים גדולים וזקוקה לעזרתכם

בעמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות נמצאים לדבריהם במצב הקשה ביותר מאז הקמת העמותה. הם לא קולטים כלבים חדשים, לא יכולים לקיים ימי אימוץ ומחפשים בדחיפות משפחות אומנה

פורסם בתאריך: 22.3.20 18:07

אנשי עמותת כפר סבא ורעננה אוהבות חיות נמצאים לדבריהם במצב הקשה ביותר מאז הקמת העמותה, בשל ההגבלות החריפות שחלו על הציבור בעקבות התפשטות וירוס הקורונה. בפוסט שפרסמו בעמוד הפייסבוק שלהם נכתב כי "עקב ההנחיות לציור על איסור התקהלויות והגבלות היציאה מהבית ימי האימוץ בפארק מבוטלים ואין באפשרותנו להציג את הכלבים לאימוץ ולהעניק להם הזדמנות למציאת בית".

לדברי מנכ"לית העמותה, רונית רמז, רובם של הכלבים שברשות העמותה נמצאים בימים אלה בפנסיונים פרטיים הממומנים על ידי העמותה מכספי תרומות. "ככל שיימשך המצב הזה הכלבים ימשיכו לשהות בפנסיונים במימון העמותה, ולכן כל שקל שייתרם יעזור לנו לשרוד את התקופה הזאת", היא אומרת, "כעת קשה יותר להגיע לציבור ולכן אנשים שרוצים לאמץ אנחנו בשמחה רבה ננסה לגרום לקשר הזה להתבצע. בנוסף, אנחנו זקוקים יותר מתמיד לבתי אומנה וסיוע לכלבים שלנו. חשוב לי לומר שבימים האחרונים משפחות רצו לעשות אומנה זמנית לתקופת הסגר, אבל זה בעייתי, כי כשייגמר הסגר והם יחזרו לעבודה הם לא תמיד ירצו להמשיך להחזיק את הכלב. אנחנו מחפשים אומנות לטווח ארוך עד שהכלב יאומץ".

לדברי רמז, בימים אלה הם אינם יכולים לקלוט כלבים נוספים. את הכלבים המשוטטים העיריות השונות אוספים ושמים בכלאה המשותפת לכפר סבא ולרעננה ברעננה. הבעיה היא שכשיגיע היום והמתנדבים במכלאות לא יוכלו להגיע להוציא את הכלבים לטיולים הם יאלצו להיות כלואים 24 שעות ביממה. "זה יהיה גיהינום עבור הכלבים", כתבו בפוסט שפרסמו בעמותה, "מי שיכול לאמץ או לקחת כלב לאמנה אני בטוחה שזה יהיה win win!  גם תוכלו לצאת לטיולים קצרים בזמן הסגר וגם תביאו הרבה שמחה ואהבה הביתה בזמנים כל כך קשים".

רמז: "אנחנו לא אחראים על הכלבים שבמסגרות העירוניות. אבל חשוב להסביר שאם נמצא כלב משוטט העירייה חייבת לאסוף אותו ואז נוצר מצב שיש שם עומס של כלבים. במקרה של סגר מלא המתנדבים לא יגיעו. ימשיכו לטפל בהם, אבל לא כמו היום. ולכן חשוב שהציבור היום יותר מתמיד יאמץ כלבים, אצלנו או במסגרות העירוניות".

רוצים להוות בית אמנה לכלבים או לאמץ? לפרטים נוספים: 0546964142

לתרומות לעמותה: 054-3389490

לאימוץ כלבים מהמסגרות העירוניות, ליה – 0544429729


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר