חטיבת בר-לב בכפר סבא. צילום גוגל מפות
חטיבת בר-לב בכפר סבא. צילום גוגל מפות

פרסום ראשון: חטיבת בר-לב בכפר סבא תשמש כאכסנייה לחיילים שיסייעו בניהול הסגר באזור השרון

גורמים בעירייה אומרים שהחיילים אמורים להיכנס באופן מידי, אולם בצה"ל אומרים שזה ייקח זמן. בעירייה יפנו עבורם במבנה החטיבה את חדר המורים ואת מקלחות אולם הספורט

פורסם בתאריך: 29.3.20 14:33

הבוקר הגיעו אנשי העירייה לביתה של מנהלת חטיבת בר-לב, ענת עומר, על מנת לקחת ממנה את המפתחות לבית הספר. הסיבה עיריית כפר סבא נענתה לפניית צה"ל והיא תקצה חלקים במבנה החטיבה כאכסנייה ליחידה של פיקוד העורף הערוכה לקחת חלק בפעילות במרחב השרון, ככל שזו תידרש לפי הנחיות הממשלה.

לצומת השרון נודע כי בשלב הראשון ייכנסו ככל הנראה כ-70 חיילים ולאחר מכן ייתכן והם יתוגברו בחיילים נוספים. גורמים בעירייה אומרים לצומת השרון שהחיילים אמורים להיכנס באופן מידי למבנה בית הספר, אולם בצה"ל אומרים שזה ייקח זמן והם בודקים כרגע מיקומים אפשריים בכל רחבי הארץ. בכל מקרה, החיילים ילונו במקום ויצטרפו למשטרה במשימותיהם על פי הצורך באזור.

היום בצהריים בשעה 13:00 הגיעו צוותים עירוניים למקום יחד עם אנשי פיקוד העורף על מנת לסגור את הפרטים האחרונים. בין השאר תספק העירייה לחיילים מזרונים ומיטות על פי הצורך והם אף יקבלו אישור כניסה לחדר המורים ולאולם הספורט שם יוכלו להשתמש במקלחות.

לצומת השרון נודע כי בפיקוד העורף נערכים לסייע לרשויות המקומיות במידה ויהיה הסגר. כרגע בודקים מיקומים אפשריים לאכלוס החיילים במידה והרשויות יצטרכו את הסיוע של צה"ל במיוחד עבור אוכלוסיות הגיל השלישי אבל גם אוכלוסיות אחרות שיזדקקו לסיוע. עוד נודע כי מבחינתם האופציה של ההלנה במוסדות החינוך בעיר היא הטובה ביותר, כיוון שאם המשימה תצא אל הפועל גם על החיילים יחול הסגר ואין להם כיצד לנוע במדינה בתחבורה הציבורית.

תושבים בכפר סבא כבר הביעו התעניינות. בקבוצת "מאמות בכפר סבא", כתבה אחת האמהות: "מי יודעת משהו על כך שחטיבת בר-לב עומדת להיות בסיס לחיילים שיגיעו לניהול הסגר באזור השרון? שמעתי על זה ותהיתי האם הם יצטרכו שם דברים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר