פח אשפה בכפר סבא
פח אשפה בכפר סבא

התושבים ביקשו, העירייה סירבה: לא יתווסף יום פינוי אשפה בכפר סבא

תושבים בשכונה הירוקה פנו לעירייה בבקשה להגביר את קצב פינוי האשפה לקראת החג ובעקבות השהייה הממושכת בבתים אך קיבלו תשובה שלילית. ועד השכונה לתושבים: "יש לדחוס את האשפה שנזרקת לפחים ככל האפשר"

פורסם בתאריך: 2.4.20 18:43

תושבים בשכונה הירוקה דורשים מהעירייה להגביר את קצב פינוי האשפה לאור כמות האשפה שנוצרת בימים אלה, כשהציבור נמצא הרבה בבית עם הילדים והניקיונות לפסח מתגברים. בעירייה, לטענת התושבים, לא מתכוונים להיענות לבקשה.

בוועד השכונות הירוקות פנו לעירייה בשאלות לגבי פחי האשפה בבניינים, פינוי גזם ואכיפה ברחובות. לגבי הגברת הפינוי הובהר להם כי בעירייה מתגברים לקראת החג את היקף המשאיות לפינוי גזם וגרוטאות אך לא יתווסף יום פינוי של פסולת ביתית מהפחים. בוועד קראו לוועדי הבתים לקח את הנושא לתשומת ליבם ואף ביקשו "לדחוס את האשפה שנזרקת לפחים ככל האפשר".

תושב השכונה הירוקה כועס על ההחלטה שלא לתגבר את פינוי האשפה: "דווקא בימים שכולנו מנסים לשמור על ההיגיינה ושממילא פעילות העירייה הצטמצמה בעיקר לפינוי אשפה, אפשר היה לצפות שלפחות את הדבר הזה היא תעשה כמו שצריך. לפני כל חג יש את הקושי הזה, בעיקר כשמדובר בגשר לסופ"ש ארוך, אך זה קשה כפליים לפני פסח כשכולם מנקים לחג. פסח לא הגיע בהפתעה ולא מדובר בעובדי עירייה אלא בעובדי קבלן, לכן אנחנו מצפים שהעירייה תטפל בנושא בהתאם. כנראה שבעירייה מעדיפים להפעיל אולפן טלוויזיה ששיעור זעום מכלל התושבים צופים בו במקום לטפל בבעיות הבסיסיות של התושבים".

גורם בוועד השכונה הירוקה הצפונית, שכונה 80, אומר לצומת השרון: "תושבים שאלו האם העירייה תתגבר את פינוי האשפה בבניינים מכיוון שיש יותר זבל. פנינו אליהם וקיבלנו תשובה שלילית. אנשים בהחלט יכולים לעשות קצת יותר מאמץ להכניס את הזבל כמו שצריך לפחים ולא לזרוק קרטונים מנופחים ועוד. אפשר לדחוס קצת את הזבל".

תושבת אחרת אומרת: "גם ככה קשה בחג הזה, כולנו מכונסים בבית לקראת סוף שבוע ארוך אז אנחנו באמת מבקשים שיעשו כל מאמץ להעביר את החג בצורה נעימה. כבר עכשיו חדרי האשפה מתמלאים והזבל נשפך אל חדרי האשפה וזה עוד לפני שסיימנו עם ניקיונות החג. הבקשה לדחוס את הזבל היא מגוחכת. תראה לי בן אדם אחד שיתחיל לדחוס זבל בחדרי האשפה".

תגובת העירייה לא התקבלה.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר