דוראל זכריה ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק
דוראל זכריה ז"ל. צילום מתוך הפייסבוק

דוראל זכריה ז"ל הובא למנוחות. מורתו ספדה לו: "אהבנו אותו. הוא קסם של ילד"

זכריה ז"ל, תלמיד כיתה ט' בבית הספר מפתן השחר, מת הלילה מפצעיו לאחר שנפצע אנושות מפגיעת רכב כשרכב על אופניים חשמליים בהוד השרון. בני משפחתו ביקשו שלא להגיע להלוויה ולשבעה

פורסם בתאריך: 2.4.20 12:02

היום (חמישי), בבית העלמין פרדס חיים בכפר סבא, הובא למנוחות דוראל זכריה בן ה-15, תלמיד כיתה ט' בבית הספר "מפתן השחר" בעיר. דוראל ז"ל, נפצע באורח אנוש מפגיעת רכב ביום שלישי השבוע בהוד השרון בשעה שרכב על אופניים חשמליים. הבוקר נודע כי הוא נפטר בבית החולים בילינסון. הוא הותיר אחריו את הוריו דוריס ודניאל, אחות ושני אחים. בני משפחתו ביקשו שלא להגיע להלוויה ולשבעה בשל החשש מהידבקות בקורונה.

"אהבנו אותו", מספרת ליאת לוי, מי ששמשה כמחנכת שלו בחטיבת שז"ר בשנתיים האחרונות כשלמד בכיתות ז'-ח'. "הוא קסם של ילד, היו לו גומות גדולות בפנים ותמיד היה מחייך. אמרנו לו תמיד תחייך שהגומות יבלטו. היו לו המון חברים מבית הספר, הוא היה מוקף בהם. הוא היה חבר טוב לחברים שלו. אין מצב שהיית צריך ממנו משהו והוא לא היה עוזר. כשדוראל היה חבר שלך אז הכל היה בסדר. בכיתה היו לו מקצועות שהוא התחבר אליהם יותר והיו שפחות, אבל הוא מאוד אהב את הצוות שלימד אותו ורכש להם המון כבוד. הוא דיבר יפה. מבחינת מקצוע הוא מאוד אהב אמנות. היה לנו קיר אמנותי בבית הספר שמי שרוצה לצייר ולהביע את עצמו יכל, ודוראל היה מצייר שם הרבה מאוד פעמים. אני יודעת שאני רגשית, אבל אני מדברת מהלב. הוא קסם של ילד, תמיד רצה להצליח, היו לו שאיפות – לעשות כסף, הוא קרא לזה 'להצליח'. כבר כשלמד בכיתה ז' אמרתי לעצמי כמורה איזה מטרות הוא מציב לעצמו. איך הוא רואה לאן הוא הולך. הוא ידע מה הוא רוצה".

בעמוד הפייסבוק של חטיבת שז"ר, שם יש לדוראל חברים רבים נכתב: "לאור המצב, לא נוכל לקיים מפגשים בבית הספר ולכן נקיים מספר מפגשי זום כיתתיים/שכבתיים בהם נאפשר לתלמידים לפרוק את אשר ליבם ולשתף ובעיקר להיות יחד ברגעים קשים אלה. בשעה 13:30 יתקיים מפגש שכבתי בזום. במידת הצורך, יהיה מפגש נוסף בשעה 14:30. בשיחות  תשתתפנה: יעל, מנהלת בית הספר, טל היועצת, חביבה רכזת השכבה, רווית – פסיכולוגית בית הספר ומחנכות שונות.  אנו משתתפות בצער המשפחה ושולחות חיבוק גדול לתלמידים. אתם מוזמנים כמובן לפנות אלינו בכל דבר שעולה במהלך היום".

באגף החינוך בכפר סבא גם ניסו לתת סיוע לתלמידים: "הבוקר קמנו  לבוקר קשה ועצוב בעיר כפר סבא", כתבו להורים. "תלמיד שכבת ט' מבית הספר מפתן נהרג מפצעיו לאחר תאונת דרכים. אנו מבקשות מכם לשים לב אם אתם שומעים אצל ילדכם מצוקה בעקבות המקרה. אנחנו מנסים למפות תלמידים שלנו שהיו בהיכרות אתו למתן מענה רגשי. במידה שאתם זקוקים לעזרתנו, אנו כאן עבורכם לכל צורך שעולה".

בימים אלה של הקורונה בחר דוראל להיות שליח. בעמוד הפייסבוק שלו ב-29 במרץ: "חברים יקרים, לאור המצב שאנחנו נמצאים בו אנחנו פה בשבילכם לסייע לכם עם הבית הכוללים *משלוחים מהסופר עד הבית* שלכם משלוחי אוכל מהמסעדה אליכם ומשלוחים של כל דבר אחר אשר תרצו וכל זה בלי לצאת בכלל מהבית. כמובן שהכל נעשה כמובן באסתטיקה מוחלטת כל התהליך נעשה עם כפפות ללא מגע במוצר ובשירות הכי אמין לפרטים נוספים ופניות אנא צרו קשר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר