קניון די סנטר. צילום עזרא לוי
קניון די סנטר. צילום עזרא לוי

התושבים התנגדו, קופ"ח מכבי הודיעה: לא תקים מתחם לבדיקות קורונה בשכונה הירוקה

הודעת הקופה על הקמת מתחם בדיקות בחניון הסמוך לדמרי סנטר עוררה מהומה בקרב התושבים. במכבי מבהירים שקיבלו אישור מהעירייה, "אבל מכיוון שהדברים נזילים אז הם גם משתנים, אין לנו עניין לריב עם אף אחד"

פורסם בתאריך: 5.4.20 09:12

קופת החולים מכבי חזרה בה מהודעה שפרסמה ביום חמישי שעבר, לפיה תקים מתחם לבדיקות קורונה בשכונה הירוקה בכפר סבא, בעקבות תלונות של תושבי השכונה. תחילה הודיעה הקופה כי הבדיקות יתבצעו במרפאה התעסוקתית של מכבי בדמרי סנטר שבשכונה הירוקה הצפונית. בהמשך נמסר ממכבי כי "נקודת הבדיקה של מכבי תוצב בחניון העירייה הסמוך למפעל קניאל ומרכז דמרי סנטר. הכוונה היא לערוך בדיקות בתוך רכבם של הנבדקים".

אך הודעת הקופה עוררה כאמור מהומה בקרב תושבים בשכונה שהתנגדו להצבת מתחם הבדיקות בשכונה. ולשאלת צומת השרון אמרו בקופת החולים כי העבירו את עמדת הבדיקות לאחת ממרפאות מכבי בעיר שמיקומה הסופי טרם נקבע עד לרגע פרסום הידיעה.

"המיקום האידיאלי לבדיקות מסוג זה צריך להיות בחניון האצטדיון ולא בתוך שכונת מגורים", כתבה תושבת השכונה בפייסבוק, "לא ברור מה חשבו בעירייה או במכבי כשסימנו את השטח הזה. מקווה שלא שוב 'גורמים מקצועיים'".

אחרת כתבה: "שכונה קטנה שתהפוך לחממת קורונה. גם המעט שאפשר לצאת מהבית לא יקרה יותר… אף אחד לא מבטיח לנו שלא יעצרו רגע בקיוסק לקנות משהו או שניה בבית מרקחת. הרי אין שליטה על דבר כזה".

"ממש הזוי לשים מתחם כזה בתוך שכונה", כתבה תושבת אחרת, "זה צריך להיות מבודד לגמרי. לא במקום שיכול לסכן באופן ממשי אוכלוסייה רבה כל כך".

בשבת פרסמה עיריית כפר סבא הודעה בדף הפייסבוק שלה, לפיה "בשעות האחרונות מתקיים שיח ברשת ובין תושבים בנוגע להקמת תחנת בדיקות ליד קניון די סנטר בשכונה 80. עיריית כפר סבא מבהירה, כי בניגוד לפרסומים השונים ולשמועות כאלה או אחרות, לא ניתן עדיין כל אישור להקמת תחנה במרחב הציבורי בעיר. באם תוקם תחנת בדיקות בעיר, המיקום לכך ייבחר ויאושר רק תוך הקפדה ושמירה על שלום ובריאות הציבור, ובמקום מרוחק ככל הניתן מבתי תושבים ומרכזי קניות".

עם זאת, במכבי טוענים שההודעה שהופצה ביום חמישי נעשתה בתיאום עם העירייה, "אבל מכיוון שהדברים נזילים אז הם גם משתנים. בעקבות התנגדות התושבים העברנו את זה כבר שלושה לוקיישנים וכרגע הלוקיישן שנקבע הוא באחת ממרפאות מכבי בכפר סבא בעיר או מחוצה לה אבל טרם התקבלה החלטה. אנחנו מעוניינים בשיתוף פעולה מלא עם עיריית כפר סבא, רק לפני כמה שעות (בשבת) הנציג שלנו עשה סיבוב לוקיישנים עם נציג העירייה. אין לנו עניין לריב עם אף אחד. אנחנו מתאימים את עצמנו בהתאם להתפתחויות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ש*פ

    לכו תקימו את המתחם לבדיקת הקורונה ליד קלקיליה באיזור התעשיה החדש

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר