מירי רגב מבשרת לעידן רייכל שזכה להדליק משואה ביום העצמאות. צילום משרד התרבות
מירי רגב מבשרת לעידן רייכל שזכה להדליק משואה ביום העצמאות. צילום משרד התרבות

גאווה מקומית: עידן רייכל ידליק משואה ביום העצמאות. צפו בשיחה שלו עם מירי רגב ובברכה שלו לתושבי העיר

רייכל, בן 42, נולד בכפר סבא ולמד בבית הספר היסודי גולדה בעיר. הוא סיים את לימודיו בעיר במגמת המוזיקה של תיכון כצנלסון. ראש העירייה בירך אותו: "כולנו כאן בכפר סבא גאים בך ומתרגשים יחד איתך"

פורסם בתאריך: 6.4.20 09:20

הזמר היוצר יליד כפר סבא, עידן רייכל, ידליק משואה ביום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. כך בישרה לו אמש (ראשון) בשיחת זום שרת התרבות והספורט, מירי רגב. ראש העיר, רפי סער, בירך את רייכל הבוקר ואמר: "איזו גאווה להתבשר הבוקר שבן עירנו, הזמר והיוצר המוכשר עידן רייכל, נבחר להדליק משואה ביום העצמאות. עידן היקר, כולנו כאן בכפר סבא גאים בך ומתרגשים יחד איתך על הזכות שנפלה בחלקך. המשך ליצור בכישרון ולשמח אותנו בשיריך היפים".

במהלך הבשורה הזיל רייכל דמעה ואמר: "אני צריך להתקשר לאמא שלי". "אתה רוצה שגם אני אבכה?", ענתה רגב. "להביא משואה מהבית?", שאל רייכל בהומור. "באמת הטקס השנה יתקיים במתכונת שונה ללא קהל", הסבירה השרה ושאלה את רייכל הנרגש: "מה אמא שלך תגיד על זה?". "אני רק מקווה שהיא לא תתעלף כי היא לבד עם אבא שלי. אנחנו שומרים על ריחוק", אמר. "יכול להיות שאני צריך להודיע לאבא שלי קודם כדי שהוא יודיע לאמא שלי. זה מחמם את הלב. כולנו במאמץ הזה מול המלחמה הזאת. כולנו במילואים, ולאחד ולרגש, זה יהיה טקס מרגש לתפארת מדינת ישראל. תודה רבה לכם".

השרה רגב נימקה את בחירתה ואמרה: "יצירתו מסמלת בעיני רבים את הערבות ההדדית ואת תחושת 'הביחד' הישראלית. עידן הוא אשף החיבורים בין כל חלקי העם שלנו. יצירתו המוסיקלית לאורך השנים מייצגת את המארג הקסום של מזרח ומערב, את המעמקים של החברה הישראלית ואת הקסם שביצירה הישראלית".

רייכל, בן 42, כיום תושב תל אביב, נולד בכפר סבא ולמד בבית הספר היסודי גולדה בעיר. הוא סיים את לימודיו בעיר במגמת המוזיקה של תיכון כצנלסון. בילדותו ניגן באקורדיון, למד לנגן בקלידים והתעניין בגאז'. בצבא שירת בלהקת רוק צבאית. אלבומו הראשון שיצא בשנת 2002 "הפרוייקט של עידן רייכל" זכה להצלחה רבה ומכר עד היום יותר מ-150 אלף עותקים. מאז הוא הנפיק להיטים רבים שחרכו את תחנות הרדיו הישראליות.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אודרי מרעננה

    עידן הוועדה קשובה לעם והעם אוהב אותך.
    באם יש משהו שפוי בתוך כל ההזוי שמתרחש במדינה כתוצאה מהבחירות והקורונה זה אתה !!! אתה מחמם ומרגש את הלב ובעיקר מרגיע.
    חג שמח איש יקר

  2. יוסי

    מירי רגב הכי אמיתית
    אם היתי רוצה אז שרק היא תהיה ראש הממשלה
    שלנו אמיתית לא מפחדת מכלום ישר כוח
    חג שמח

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר