חברי קרן הסיוע לנזקקי כפר סבא
חברי קרן הסיוע לנזקקי כפר סבא

קרן הסיוע לנזקקי כפר סבא בקריאה לתושבים: "המשיכו לתרום". כל הפרטים בפנים

יו"ר מועצת המתנדבים בעיר מאיר אהרוני יחד עם יו"ר קרן הסיוע לנזקקי כפר סבא אבי יבין-קלוגר קוראים לתושבים להעביר תרומות לנזקקים, קשישים וילדי משפחות שנקלעו למשבר בעקבות התפשטות הקורונה. "מאה אחוז מהתרומות נתרם לתושבים", אומר יבין-קלוגר

פורסם בתאריך: 12.4.20 16:52

ארגוני המתנדבים בכפר סבא, בראשות יו"ר מועצת המתנדבים בעיר מאיר אהרוני, יחד עם יו"ר קרן הסיוע לנזקקי כפר סבא אבי יבין-קלוגר, יצאו בקריאה משותפת לתושבי העיר להעביר תרומות לנזקקים בכפר סבא, קשישים וילדי משפחות שנקלעו למשבר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה.

עד כה התקבלו בקרן הסיוע עשרות תרומות, אך יבין-קלוגר קורא לתושבים להמשיך ולתרום. "התקבלו עשרות תרומות מרגשות, לרבות תרומות של תושבי העיר שויתרו על המענק בסך 500 שקלים של ראש הממשלה נתניהו, כי הם ממש לא זקוקים לו ותרמו אותו לנזקקי כפר סבא", אמר יבין קלוגר, "הצרכים גדולים ואני קורא לתושבים להמשיך ולתרום. אני מדגיש שמאה אחוז מהתרומות נתרם לתושבים. קרן הסיוע שפועלת עשרות שנים בעיר בנויה כל כולה על טהרת מתנדבים מופלאים ואפילו לא שקל אחד מיועד לצרכי תפעול הקרן".

אהרוני ויבין-קלוגר אומרים שהפעילות מתקיימת בשיתוף פעולה מלא עם אגף הרווחה בעיריית כפר סבא. בסבב התרומות הקודמת תרמה הקרן עשרות השלמות של פירות וירקות למנות המזון הקשה שמחולקות בעיר ונתרמו אף עשרות חבילות של מוצרים בסיסיים לצרכי תינוקות וילדים קטנים, לצרכי משפחות שנקלעו למשבר ועוד.

תושבות העיר שמילאו את הרכב במוצרי מזון לתרומה

עוד אמרו שהקרן משתפת פעולה עם "סיירת התיקונים העירונית", יוזמה של חבר מועצת העיר ממה שינפיין, ומממנת חומרים ומוצרים לצרכי תיקוני הסיירת. הבוקר אף תרמה הקרן סכום כספי נאה לרווחת פלוגת החיילים שנתקעה כולה בבידוד בחברון ולחיילים תושבי העיר שבפלוגה ונרכש סל מוצרי מזון גדול לשם כך.

"אני מבקש להודות לכל התורמים הנפלאים שפתחו את כיסם וליבם ולכל חברי קרן הסיוע וארגוני המתנדבים שמסייעים למהלך עירוני מדהים זה", הוסיף יבין-קלוגר.

ניתן לתרום לקרן באפליקציות bit או Paybox למספר הטלפון 052-3822084.

או בהעברה בנקאית או בהמחאה לחשבון "עמותת קרן הסיוע לנזקקים כ"ס" בבנק לאומי, סניף 946, חשבון מספר 35798050.

ניתן אף לפנות בעניין התרומות ליבין -קלוגר- 052-4280000, מוטי גובר – 052-2994569, או גיורא ארנהיים -050-5235302. 

לתורמים המעוניינים תנפיק הקרן קבלה על תרומה לפי סעיף 46 לפקודת מס הכנסה .

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר