גני משחקים בשכונה הירוקה בכפר סבא חסומים בסס"ל. צילום פרטי
גני משחקים בשכונה הירוקה בכפר סבא חסומים בסס"ל. צילום פרטי

תושבי כפר סבא בין הממושמעים בארץ: מקום חמישי במדד הציות להנחיות

ביחס לשבוע שעבר עלתה כפר סבא עשרה מקומות במדד, המשקלל את שיעור התושבים הנשארים בבית או בקרבתו ושיעור התושבים היוצאים מהבית לפחות משעה

פורסם בתאריך: 13.4.20 10:53

כפר סבא במקום החמישי מתוך 65 ערים בארץ במדד הלאומי של משרד הבריאות ומרכז השלטון המקומי בישראל שמציג תמונת מצב מעודכנת לגבי היענות התושבים בישראל לכללים הנדרשים להתמודדות עם מגפת הקורונה. כפר סבא ממוקמת בדירוג אחרי מודיעין, ראש העין, הוד השרון וכפר יונה ולפני נס ציונה. מדובר בשיפור של עשרה מקומות בדירוג מלפני שבוע. שכנתה של כפר סבא, רעננה, ממוקמת במקום התשיעי במדד. הרצליה במקום ה-12.

המדד משקלל את שיעור התושבים הנשארים בבית, שיעור התושבים הנשארים בקרבת הבית, ושיעור התושבים היוצאים מהבית לפחות משעה. באתר המדד נכתב כי הנתונים הינם אנונימיים וסטטיסטיים, ואין אפשרות לשייכם לאנשים, לבתים ואף לא לרחובות ספציפיים.

מפרסמי הנתונים מסבירים גם איך הערים הגדולות מסייעות לתושבים להצליח לשמור על ההנחיות, אם זה על ידי דוגמה אישית של ראשי הערים ברשתות החברתיות, מתן מענה לצרכים הנוכחיים והעתידיים של התושבים ופרסום פעולות העירייה כדי להוריד לחץ בציבור, דיבור בגובה העיניים לכל סוגי האוכלוסיות ושכבות הגיל, נגישות לכל הקהלים בכל ערוצי התקשורת והקמת קבוצות ווטסאפ שכונותיות יזומות עם אנשי מקצוע עירוניים.

בנוסף נכתב כי בתחום האכיפה יש להקפיד על נוכחות ונראות, הצבת פקחים קבועים במקומות מפתח, סגירת גני שעשועים והפעלה של רחפנים וכורזים. הם אף ממליצים שפקחים יסתובבו עם מלאי מסכות לחלק לתושבים שאין להם.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני צור

    אם כפר סבא מקום חמישי, מקום עשירי נראה כמו אוגוסט בטיילת תל אביב, ומקום 15 נראה כמו ההילולה של הרשבי…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר