נחיל דבורים ענק על קיר בניין ברחוב ויינברג בכפר סבא. צילום שי ברנד
נחיל דבורים ענק על קיר בניין ברחוב ויינברג בכפר סבא. צילום שי ברנד

לראות ולא להאמין: נחיל דבורים ענק התמקם בבניין בשכונה הירוקה. צפו בסרטון

הנחיל העצום התמקם בקיר החיצוני של הקומה השישית בבניין ברחוב ויינברג 5. בעלת הדירה מאיה מוסקל שרף: "היום בעלי הוציא משהו מחדר הכביסה ואמר שיש מאות דבורים על הקיר הפנימי של החדר"

פורסם בתאריך: 13.4.20 18:32

נחיל ענק של דבורים התמקם בקומות הגבוהות של בניין ברחוב ויינברג 5 בשכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא. לאחרונה חשו תושבי הבניין והאזור בהתגברות דבורים במרפסות ובבתים גם בקומות הגבוהות של הבניינים, אבל לא ידעו במה מדובר ואיך לפתור את זה. היום (שני) העלתה דיירת הבניין הסמוך, תושבת השכונה הירוקה רותי כהן-ברנד, פוסט בעמוד הפייסבוק "השכונות הירוקות – כפ"ס" , עם תמונה של הנחיל בקיר החיצוני של הבניין. "אני גר בבניין בויינברג ליד", מספר שי בעלה. "ראיתי את הנחיל המטורף הזה, בהתחלה חשבתי שזו מכת ברחשים ואז הסתכלתי ממוקד יותר והבנתי שמדובר בדבורים. אנשים אולי בסלון וסוגרים את הדלת ולא רואים שם בבניין ורצינו להזהיר אותם אז העלנו את הפוסט. התקשרנו מיד ל-106 מה שיכולנו".

מי שהבינה בעקבות הפוסט שהדבורים התמקמו ממש מחוץ למרפסת השירות שלה בקומה השישית של ויינברג 5, היא מאיה מוסקל שרף דיירת בבניין. "ברגע זה אני צופה בהם מחלון החדר של הבת שלי", היא מספרת לצומת שרון, "בהתחלה הבחנתי שיש לי לאחרונה בבית יותר ויותר דבורים אבל לא קלטתי את הקן. הבן שלי גם התלונן שאנחנו מוצאים לפחות 4-3 דבורים בכל יום בבית. "אנחנו תמיד מכבדים את הדבורים ומוציאים אותן מהבית שלנו ולא הורגים. היום בעלי הוציא משהו מחדר הכביסה ואמר שיש מאות דבורים על הקיר הפנימי של החדר. הם ממש נכנסו לנו פנימה. סגרנו שם את החלון. ואז ממש זמן קצר אחר כך מישהי העלתה פוסט, ואז הבנו מה המצב. פנינו לעמותת 'מגן דבורים אדום' אבל לא בטוח שהם יוכלו לטפל בגלל הגובה. כל העניין הזה בהחלט לא נעים. גם ככה אנחנו בכלא, אז לפחות שיהיה כלא עם חלונות פתוחים".

אבל מסתבר שגם תושבים שגרים בסמוך סובלים ממכת הדבורים הזו. "אני גרה ברחוב שיינפיין לכיוון מערב בקומה שישית", מספרת דליה הרוש ברוך. "אתמול ישבנו בצהריים במרפסת ופתאום התחיל במעין נקודה אחת להיאסף נחיל ענק של דבורים. בהתחלה לא הבנתי מה זה והבת שלי נלחצה. קלטנו שדבורים נכנסו הביתה ונבהלנו וסגרנו את הדלת. אני מקווה שהבעיה תיפטר ושהם לא ירססו את זה כי יש עמותה שמפרקת קינים של דבורים בצורה מפקחת ומבוקרת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רלי

    אסור.להשמיד דבורים כי האוכלוסיה שלהם מתמעטת. בלי דבורים אין אוכל….

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לטפל בשעות הערב המאוחרות או בבוקר מוקדם,טיפ בנושא אפשר לקבל 0505548957 .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר