צלבי קרס בבית כנסת ברחוב שבזי בכפר סבא. צילום משטרת ישראל
צלבי קרס בבית כנסת ברחוב שבזי בכפר סבא. צילום משטרת ישראל

"יודן, לא להתפלל פה!": צלבי קרס וכתובות נאצה צויירו באוהל המשמש בית כנסת בשכונת עלייה

המשטרה פתחה בחקירה. מהעירייה נמסר: "ערב ציון יום השואה, אנו מזועזעים מהמקרה המצער, ולא נקבל כל הסתה בזויה וחשוכה מכל סוג שהוא"

פורסם בתאריך: 19.4.20 14:57

כתובות נאצה וצלבי קרס צוירו באוהל המשמש כבית מדרש ברחוב שבזי בשכונת עליה בכפר סבא. כך מסרה המשטרה לפני זמן קצר. "שוטרים במקום ונסיבות האירוע נבדקות", מסרה המשטרה. בכתובות נכתב בין השאר: "יודן זה פעם אחרונה לפני שאני מזמין משטרה. לא להתפלל פה מובן!!!", לצד הכיתוב "הייל היטלר" ו"גרמניה מעל הכל".

מהעירייה נמסר: "עיריית כפר סבא מגנה בשאט נפש את כתובות הנאצה כפי שנמצאו בשכונת עלייה. הוגשה תלונה בנושא למשטרת ישראל ואנו קוראים מכאן למשטרה להשקיע כל מאמץ באיתור האחראי למעשה ולמצות עמו הדין במהרה. ערב ציון יום השואה, אנו מזועזעים מהמקרה המצער, ולא נקבל כל הסתה בזויה וחשוכה מכל סוג שהוא, המבקשת לאיים או למסור מסרים. עיריית כפר סבא תגלה אפס סובלנות למקרים מעין אלו על מנת שלא יישנו".

יו"ר המועצה הדתית בכפר סבא, הרב ששון טרבלסי, מסר בתגובה: "דווקא בימים אלו, שהערבות ההדדית בין תושבי כפר סבא מקבלת ציון גבוה ויש פעילויות רבות של התנדבות האחד למען השני, ובפרט בערב יום השואה והגבורה, מגיעים אנשים חסרי כל בושה ומפרסמים דברי בלע והסתה. אני מגנה את הנבזים שבצעו את המעשה ובוטח במשטרת ישראל שתמצא את העבריינים ותעניש אותם בחומרה רבה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר