דגל ישראל
דגל ישראל

גם מרגי ועדן בן זקן יהיו שם (בערך): כל אירועי יום העצמאות בכפר סבא

תהלוכה עם מוזיקה ושירים ישראלים, בובות ענק של יונתן מרגי ועדן בן זקן ומסיבות במרפסות, במגדל המים ובפייסבוק: כך חוגגת כפר סבא את יום העצמאות בצל הקורונה

פורסם בתאריך: 28.4.20 19:16

חגיגות העצמאות בכפר סבא יתקיימו השנה במתכונת מצומצמת בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, ובצל פיגוע הדקירה שאירע היום בצהריים סמוך לקניון G בעיר.

אירועי יום העצמאות יפתחו הערב בטקס מיוחד למעבר בין יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה, שישודר בפייסבוק העירוני וביוטיוב העירוני במקביל בשעה 20:15, ובדברי פתיחה של ראש העיר רפי סער והרב מרדכי דשא.

מיד אחרי הטקס תתקיים תהלוכה ייחודית של רכבים, מקושטים בדגלי ישראל ובובות ענקיות של הזמרים יהונתן מרגי ועדן בן זקן. התהלוכה, שתעבור בכל העיר, תלווה במוזיקה ובשירים ישראלים ותושבי העיר יוכלו לצפות בה מחלונות ומרפסות בתיהם. מופע זיקוקים לא יתקיים.

בובת ענק של עדן בן זקן. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

מחר, יום העצמאות, תתקיים החל מהשעה 11:00 מסיבת מרפסות ייחודית לילדים, עם רכבים מיוחדים שיעברו ברחבי כפר סבא וינגנו שירי ילדים. החל מהשעה 16:00 יעברו רכבי חג מקושטים בכל רחבי העיר למסיבת מחול ושירה ישראלית. בשעות 20:30-17:00 תתקיים מסיבת דיג'יי במגדל המים. מסיבות אלה ישודרו אף הן בשידור חי בעמוד הפייסבוק של העירייה.

בובת ענק של יונתן מרגי. צילום באדיבות עיריית כפר סבא

ראש העירייה רפי סער אמר, עוד לפני הפיגוע: "גם בערב זה לא נשכח לעולם את הנופלים, שבמותם ציוו לנו חיים. בזכותם, יש לנו מדינה כבר 72 שנה, שבה אנחנו יכולים לחגוג את עצמאותנו, בזכותם אנחנו כאן, במדינה היקרה שלנו. זה הזמן להעלות יחד בגאווה את דגל המדינה לראש התורן ולחגוג 72 שנות עצמאות, 72 שנה שבהן הפכה המדינה הקטנה לנס גלוי, לאומת הייטק מובילה ומשמעותית, למעצמת טכנולוגיה עולמית, למקום שטוב לחיות בו, המאגד בהצלחה סגנונות ותרבויות שונות, שקלט עולים שהגיעו מכל קצוות תבל לפיסת ארץ אחת קטנה,

"ביום העצמאות הזה, המתקיים במתכונת שונה בצל מגפת הקורונה, נמנעות מאיתנו החגיגות ההמוניות שמקפיצות כל שנה את רחובות העיר כפר סבא, אך הקורונה לא תצליח להשבית לנו את השמחה על עצמאותנו. נניף כולנו את דגלי המדינה, נצבע את העיר כולה בכחול לבן ונשיר בקול גדול: עם ישראל חי!

"אני מאחל למדינת ישראל יום הולדת 72 שמח, שגשוג, הצלחה, אחדות ושנים טובות, חברתית וכלכלית, ובאותה נשימה מאחל את אותם איחולים לכפר סבא שלנו, שהקהילה בה חזקה ומתחזקת, ויש בה פסיפס מייצג של מדינת ישראל כולה! חג שמח כפר סבא, יום עצמאות שמח ישראל".

צפו בדברים שאמר סער אחרי הפיגוע היום בצהריים: 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יפה

    כל הכבוד רק לא לשכוח את השכונות.
    יישר כח לראש העיר זכר גם במימונה.

  2. ש*פ

    אם כבר מדברים על חגיגות של יום העצמות אז אני אומר לכם מנהלי המדינה הרשעים שיש איסור מוחלט לקיים חגיגות ביימי העומר הקשים ואל תחשבו שאתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים בסופו של עיניין מלמעלה יטפלו בכל אחד לפי מעשיו ועשייתו נגד התורה ועכשיו נאחל לעם ישראל שיבוא משיח ויטהר את הארץ הזאת מכל מרשעיהההה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר