עבודות בזמן הצפירה ברחוב ויצמן פינת גייסות השריון בכפר סבא. צילום נועה אזוגי
עבודות בזמן הצפירה ברחוב ויצמן פינת גייסות השריון בכפר סבא. צילום נועה אזוגי

צפו בביזיון: העבודות על הנת"צ המשיכו ותושבים בעיר התלוננו: "לא שמענו את הצפירה"

"לא הפסקתי לבכות אחרי זה. עצוב מאוד שזו ההתייחסות לכל אותם שורדים ונספים", אומרת תושבת העיר נועה אזוגי. העירייה: "רואים את הנושא בחומרה רבה. הנושא יטופל במלוא הרצינות". נתיבי איילון: "הנושא יטופל כך שלא יקרה בשנית"

פורסם בתאריך: 21.4.20 18:19

תושבים בפינת הרחובות ויצמן וגייסות השריון בשכונת אלי כהן בכפר סבא מתלוננים על כך שלא הצליחו לשמוע את הצפירה בשעה 10 הבוקר בשל עבודות הנת"צ שנמשכו, ובכך לא הצליחו לכבד את זכר הקורבנות בשואה. בעיריית כפר סבא, כמו גם בחברת נתיבי איילון האחראית על ביצוע העבודות, אומרים בתגובה כי הם רואים את הנושא בחומרה והוא יטופל.

"יום השואה, כבכל שנה, זהו יום מאוד עצוב עבורי ועבור בני משפחתי", אומרת נועה אזוגי תושבת העיר לצומת השרון, "זהו יום בו אני מתייחדת עם זיכרונות סבתי מינה ז"ל אשר הייתה תושבת כפר סבא מרגע עלייתה לארץ בשנות ה-70 מליטא עד יומה האחרון. כשהייתה בת 19 הנאצים ימח שמם רצחו את בנה בן השלוש ואת בעלה מול עיניה. סבתי היית אדם קרוב אלי במיוחד וליוותה אותי בכל שלב בחיי. היום בבוקר התעוררנו בשעה שבע בבוקר לרעש עבודות הנת"צ. הילדים התיישבו ללמידה מהבית. בשלב מסוים ניגשתי למרפסת. לתדהמתי ראיתי את כל הרכבים עומדים ואז הבנתי שבעצם החלה הצפירה ואנו כלל לא שמענו אותה – מכיוון שהפועלים בנת"צ המשיכו לעבוד ולקדוח באין מפריע כאילו יום השואה כלל לא חל היום. הייתי המומה מהמתרחש ונפגעתי בשם סבתי שאיבדה את בני משפחתה בשואה ובשם מעל לשישה מיליון נספים. איך יתכן שלא נתנו הוראה במיוחד ביום כזה לעצור את העבודות? היכן הרגישות? לא הפסקתי לבכות אחרי זה. עצוב מאוד שזו ההתייחסות לכל אותם שורדים ונספים".

בפוסט שהעלתה אזוגי לפייסבוק התקבלו עשרות תגובות. "גם אצלנו היו עבודות ולא הפסיקו", אמר תושב אחר. "היכן הסולידריות?", שאלה מגיבה. "גם אצלי אותו דבר, איזה גנן או מה שזה לא יהיה עם כלי מחריש אזניים על הצפירה. לא יודעת מה להגיד, זה הטריף אותי", אומרת מגיבה שלישית.

מעיריית כפר סבא נמסר: "עיריית כפר סבא רואה את הנושא בחומרה רבה. הנושא יטופל במלוא הרצינות והמקצועיות הנדרשת. עיריית כפר סבא מעניקה חשיבות רבה לימי הזיכרון ולשמירה על כיבוד היום הקדוש והחשוב הזה".

מחברת נתיבי איילון נמסר: "צר לנו על המקרה שמנוגד כמובן לכל מה שהחברה מאמינה בו. הדברים הובהרו לעובדים שמבצעים את העבודות בשטח באמצעות הקבלן והנושא יטופל כך שלא יקרה בשנית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר