מעיין זוסמן. צילום באדיבות דובר צה"ל
מעיין זוסמן. צילום באדיבות דובר צה"ל

מש"קית החינוך מעיין זוסמן קוראת לכם לשלוח ציורים וברכות לחיילים: "זה עושה להם טוב על הלב"

היוזמה של מעיין זוסמן, מאוגדה 340 בצה"ל, לקראת יום העצמאות, תופסת תאוצה. "כשאנחנו מביאים לחיילים ציור של ילד שרושם 'תשמור עלי', זה מבטא הערכה", היא אומרת. כתובת המייל למשלוח הציורים בתוך הכתבה

פורסם בתאריך: 26.4.20 08:27

מעיין זוסמן, מש"קית חינוך בת 19 מאוגדה 340 בצה"ל, תושבת קיבוץ רמת הכובש הסמוך לכפר סבא, יצאה ביוזמה מרגשת לקראת יום העצמאות. בימים אלה היא קוראת לילדים לצייר ציורים לחיילי האוגדה במילואים ובסדיר ולהוסיף להם ברכה במטרה לשמח אותם ולתת להם מוטיבציה. עד כה, בעקבות פרסומים ברשתות החברתיות באזור, בין השאר בכפר סבא, הרצליה ורעננה, היא כבר קיבלה עשרות פניות בין השאר מבתי ספר וגנים שיפעילו את הילדים באופן יזום בנושא.

באוגדה מספר חטיבות, בהן חטיבה 847 (עוצבת מרכבות הפלגדה), עוצבת השרון, עוצבת ירושלים, חטיבת כפיר ומפקדת האוגדה. האוגדה מהווה עוצבת מילואים מובילה המאומנת ומוכשרת לקרב בכוננות בכל אחד מהגזרות שבהם צה"ל פועל למען ביטחון המדינה.

"יש לנו קצין מילואים בשם דרור שאני בקשר ישיר אתו", מספרת זוסמן לצומת השרון, "שאלתי אותו מה עושים ליום העצמאות כי עם כל הקורונה אין התקהלויות וחגיגות בצבא בדיוק כמו באזרחות. הוא זרק לי משהו על ברכות מילדים וחשבתי איך אני מפתחת את זה למשהו עם ערך חינוכי. חשבתי לקבל ציורים לצד הברכות ולהפיץ אותם לחיילים במיילים ושחלק מהציורים נסרוק ונדפיס ונסדר יפה במקומות שבהם מסתובבים חיילים כמו ברחבות הבסיסים, בבתי הכנסת, בחדרי האוכל ובשק"ם. הפצתי את הבקשה בינתיים בשתי קבוצות פייסבוק, שאחת מהן בהרצליה, וקיבלתי מלא תגובות בין השאר ממנהלות ומורים בבתי הספר ואפילו גננות שאמרו שיעשו מזה משימה לילדים. בנוסף קיבלתי לטלפון עד כה מאות הודעות ואפילו היו מי ששמו לי תמונות בתיבת הדואר ליד הבית".

ציורים שציירו ילדים בעבור חיילים. צילום באדיבות דובר צה"ל

זה רעיון שרבים מתחברים אליו.

"תראה, יש לנו גם לוחמים וגם אוכלוסייה של סדירים שהם חיילי יומיות שיש בהם חיילים עם מוטיבציה נמוכה ממסגרות שונות. ברגע שאנחנו מביאים לחיילים ציור של ילד, שרושם 'תשמור עלי', זה בעיניי עושה משהו גם לאפסנאי שמגלגל מדים, או לנהג או לטבח. זה מבטא הערכה ועושה לחיילים טוב על הלב. הקצין שלי סיפר על היוזמה לקצינים בדרגות הגבוהות שהיו מופתעים מאוד מהיוזמה ונתנו לי גב".

ציורים שציירו ילדים בעבור חיילים. צילום באדיבות דובר צה"ל

ציורים לחיילים אפשר להעביר למעיין במייל – [email protected]


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר