יאיר קורן. צילום פרטי
יאיר קורן. צילום פרטי

אלוף הארץ בפורטנייט: יאיר קורן מכפר סבא. "יהיה מאוד כיף לטוס ולשחק בחו"ל"

בטורניר שהתקיים ביוזמת השלטון המקומי ובשיתוף חברת NOM-ESPORT Ltd השתתפו 6,000 בני ובנות נוער מ-31 רשויות. קורן ייצג את ישראל בטורינר פורטנייט בינלאומי

פורסם בתאריך: 6.5.20 16:19

תושב כפר סבא יאיר קורן, בן 15, תלמיד כיתה י' במגמת המוזיקה בתיכון כצנלסון, זכה במקום הראשון בתחרות הפורטנייט הארצית של השלטון המקומי בה השתתפו בני ובנות נוער מ-31 רשויות מקומיות מרחבי הארץ.  הזכייה מזכה את קורן בטיסה לטורניר בינלאומי בחו"ל יחד עם קבוצת הפורטנייט TEAM NOM, שתייצג את ישראל בטורניר. "שמחתי מאוד לנצח בתחרות הארצית. יהיה מאוד כיף לטוס ולשחק בחו"ל", אומר קורן.

הטורניר, שאורגן בשיתוף חברת NOM-ESPORT Ltd, כלל תחרות פיפ"א סוני ארצית, תחרות פיפ"א אקסבוקס ארצית ותחרות פורטנייט ארצית, שבהן לקחו חלק בסך הכל 6,000 משתתפים ומשתתפות. לתחרות הארצית קדמה תחרות עירונית, בה השתתפו 136 בנות ובני נוער מכפר סבא. בני הנוער מההאב החברתי הטכנולוגי של מרכז הנוער העירוני פרסמו ורשמו את המשתתפים לתחרות ושמונה מהמשתתפות והמשתתפים מכפר סבא עלו לתחרות הארצית. בין בני הנוער שעלו לתחרות הארצית גם אופק לוינגר ואורן דיזנט שעלו לתחרות הפורטנייט, גיא רוט ויעקב שלייפר לתחרות פיפ"א אקסבוקס ויואב זיידנברג, רוני סירוסקי ואלעד נחמן שעלו לתחרות פיפ"א סוני.

חבר מועצת העיר ומחזק תיק נוער וצעירים, אמיר קולמן: "ההאב הטכנולוגי שלנו משתף את בני הנוער במגוון רחב של תחומים ופיתוחים טכנולוגיים. בעת הזו, זמן קורונה, בני נוער רבים ישבו בבתים וחיפשו תעסוקה. תחרות הגיימינג של המרכז לשלטון מקומי ענתה בדיוק על הצורך הזה ועל כן שיתפנו בו את בני הנוער. אני שמח על העניין הרב שבני הנוער גילו בתחרות ומברך את יאיר על הזכייה המרשימה".

מנהלת אגף חברה וקהילה, מירב הלפמן: "מטרת האגף להנגיש באופן שוטף ובמיוחד בתקופה מורכבת זו, את כלל התחומים העדכניים והרלוונטיים לבני הנוער שלנו. תחום הגיימינג מאתגר ומסקרן בני ובנות נוער רבים, ועל כן בחרנו להשתתף ולאפשר לכלל בני ובנות הנוער להתחרות וליהנות מחוויה מהנה, ערכית ומאתגרת".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משפחת בן שלום / כהן

    מטבריה מאחלים בהצלחה ליאיר גאים בך

  2. גיורא אוהב עברית

    מה זה פורטנייט ? (בתוך עמי אני יושב)

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר