אחיות המרכז הרפואי מאיר עם המשחקים שחילקו להם בני הגרעין התורני בכפר סבא. צילום באדיבות חברי הגרעין
אחיות המרכז הרפואי מאיר עם המשחקים שחילקו להם בני הגרעין התורני בכפר סבא. צילום באדיבות חברי הגרעין

מתנה כפולה: כך דאג הגרעין התורני לעסקים בעיר וגם לילדי הצוותים הרפואיים במאיר

פעילי הגרעין גייסו תרומות ורכשו יותר מ-200 משחקי קופסה איכותיים, כמו קטאן ודיקסיט, מעסקים בכפר סבא. בכך חיזקו גם את בעלי העסקים בעיר וגם אמרו תודה לצוותי הרפואה בבית החולים ולבני משפחותיהם

פורסם בתאריך: 20.5.20 13:17

מחווה יוצאת דופן של הגרעין התורני ובית המדרש הקהילתי בכפר סבא: פעילי הגרעין רכשו משחקי קופסה מבעלי עסקים ברחבי העיר וחילקו אותם לצוותים הרפואיים בבית החולים מאיר. בכך חיזקו את בעלי העסקים בעיר וגם אמרו תודה לצוותי הרפואה שעמדו בקו החזית במלחמה בקורונה, וגם לבני משפחותיהם שעמדו מאחוריהם.

בית המדרש הקהילתי בכפר סבא מהווה מזה שש שנים מרכז רוחני-תורני ומשימתי לתושבי העיר והסביבה שמחפשים חיים קהילתיים בעלי ערך מוסף. הפעילות במקום כוללת לימוד תורה, שיעורי שבת, ומפגשים ופעילות קהילתית. בראש בית המדרש עומדים הרב מרדכי דשא והרב ליאור אנגלמן. לצד בית המדרש פועל גרעין תורני של משפחות צעירות.

"כשהרעיון עלה חשבנו כמו כולם לקנות מהעסקים מוצרים ולחלק לצוותים הרפואיים", מספר הרב כפיר כהן מראשי הגרעין התורני, "התקשרנו למנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים ששמחה על הרעיון אך העירה שהשמועה שלצוותים חסר אוכל אינה נכונה. מיד חשבנו על רעיון אחר, לומר תודה גם למשפחות שעמדו מאחורי הצוותים ושלחו אותם לקו החזית למרות כל החששות והדאגות. לכן החלטנו לרכוש להם משחקי קופסה איכותיים ובכך נעניק למשפחות זמן איכות משפחתי שנחסך מהם תקופה ארוכה. המנהלת שמחה על הרעיון ויצאנו לדרך".

באמצעות קמפיין מימון המונים גייסו חברי הגרעין סכום כסף שבאמצעותו רכשו יותר מ-200 משחקי קופסה איכותיים כמו "קטאן", "דיקסיט" ועוד מהעסקים ברחבי העיר. בני בנפשי, בעל חנות משחקים ברחוב ויצמן סיפר: "כשהחבר'ה הודיעו לי על הקנייה מאד שמחתי, כל הכבוד להם!".

ביום שישי האחרון הגיעו חברי הגרעין לבית החולים, עברו מחלקה מחלקה, הקריאו לרופאים ולאחיות שיר מיוחד שנכתב להם וחילקו את המשחקים. עופרה מקסימוב-ליבני, אחות אחראית בחדר המיון של בית החולים, סיפרה בהתרגשות: "חברי הגרעין ריגשו אותנו מאד והעבירו לנו צמרמורת בכל הגוף. זה לא מובן מאליו. בזמן הקורונה הרגשנו את עם ישראל מאחורינו, וגם בשגרה, כשממשיכים לקבל חולים רגילים, אנחנו מרגישים את עם ישראל במלוא הדרו וכוחו".

בבית החולים מאיר שלחו מכתב תודה לבני הגרעין וכתבו בו: "ברצוננו להודות לכם מכל הלב על תרומתכם הנדיבה לצוותים הרפואיים של המרכז הרפואי מאיר העובדים לילות כימים בשעה קשה זו. תודה לכם על רגישותכם לצרכי הצוותים הנמצאים בחזית המאבק, תרומתכם מחזקת את ידם ומעניקה תחושה של תמיכה וערבות הדדית".

בתוך כך הצוותים הרפואיים בבית החולים שיבא שבתל השומר הודו למנהלת בית ספר ברנר בכפר סבא, מירי וקסמן, לצוות ולתלמידי א'-ג' על המתאמים למסיכות שצוות בית הספר תפר להם ידנית ועל הברכות ששלחו להם וחיממו את ליבם. "הצוותים הרפואיים ב'שיבא' שולחים חיבוק ענק ומוקירים תודה ענקית", נמסר.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עמי ש

    הגיע הזמן להקמת גרעינים אזרחיים וחיזוק תנועות הנוער הציוניות, גרעין תורני זה אסון ושטיפת תמוח, יש להם תקציבים ממשלתיים ללא הגבלה

  2. מני

    הקינאה החולנית וחוסר הערכיות שמקננת בתוככם לא נותנת לך מנוח

    הגרעינים התורנים אין להם שום תקציב
    רק מנוולים כמוך מסיתים נגדם אתה מוזמן ליבדוק

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר