קו 21 המונגש. באדיבות המועצה האזורית כוכב יאיר-צור יגאל
קו 21 המונגש. באדיבות המועצה האזורית כוכב יאיר-צור יגאל

בזכות רועי וגיא קוברובסקי: קו 21 של מטרופולין הפך השבוע לקו מונגש

שני האחים, המתניידים בכסאות גלגלים, פנו לראש מועצת כוכב יאיר-צור יגאל יובל ארד. הלחץ שהפעיל על שרי התחבורה נשא השבוע פרי

פורסם בתאריך: 19.5.20 14:05

קו 21 של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין, הנוסע מכפר סבא לכוכב יאיר-צור יגאל, הפך השבוע לקו מונגש עבור אנשים עם צרכים מיוחדים וקשישים. החל מהשבוע האוטובוסים שיסעו בקו הזה יהיו נמוכי רצפה כך שהעלייה עליהם תתאפשר בקלות גם לאנשים המתניידים עם כסאות גלגלים ואמצעי עזר אחרים.

מהמועצה האזורית כוכב יאיר-צור יגאל נמסר כי את הצורך באוטובוסים המיוחדים העלו בפני ראש המועצה יובל ארד שני תושבי היישוב, רועי וגיא קוברובסקי, המתמודדים עם שיתוק מוחין ומתניידים בכסאות גלגלים חשמליים. רועי התנדב בשנתיים האחרונות בבית המשפט השלום בכפר סבא ונתקל בקשיים להגיע למקום עבודתו ובחזרה. ארד פנה לראשונה עם הבקשה לפני שנה וארבעה חודשים לשר התחבורה דאז ישראל כץ, והוא וסגנו אלי פיינברג העלו את הנושא גם במספר פגישות עבודה שקיימו עם שרי התחבורה כץ ומחליפו בצלאל סמוטריץ', וגם בפני המשנה למנכ"לית משרד התחבורה, ראש הרשות לתחבורה ציבורית אמיר אסרף, מ"מ ראש הרשות נעה אבירם ומנהל מחוז מרכז ברשות לתחבורה ציבורית גולן ירמיהו.

השבוע, עם הנגשת הקו, אמר ארד: "אני שמח שהשלמנו את המשימה להנגשת הקו לטובת רועי וגיא ולטובתם של יתר התושבים בעלי הצרכים המיוחדים, הילדים והגמלאים שיהנו כעת משירות נוח ובטוח יותר בתחבורה הציבורית ביישוב. אני מבקש להודות לשרים ישראל כץ ובצלאל סמוטריץ' שעסקו בנושא אישית בעת כהונתם, וכן לראש הרשות לתחבורה ציבורית, אמיר אסרף ולחברת מטרופולין על תקצוב הפרוייקט וביצועו בלוחות הזמנים כפי שסוכמו. תודה מיוחדת לאלי פיינברג, סגן ראש המועצה, שעסק בנושא ברציפות לאורך כל התקופה ולא הרפה".

יובל ארד. צילום מוטי קמחי

יובל ארד. צילום מוטי קמחי


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר