עילאי ולירן הרסגור הנדין
עילאי ולירן הרסגור הנדין

ההפתעה של עילאי הרסגור: עובר לטורונטו

חבר המועצה עובר לקנדה משום שאשתו תעשה שם את הפוסט דוקטורט שלה. מבהיר שיחיה על הקו, ימשיך להיות פעיל ושוקל להתמודד על ראשות העירייה

פורסם בתאריך: 21.8.17 13:36

חבר המועצה עילאי הרסגור הנדין ממרצ שבאופוזיציה, הודיע היום כי הוא עובר יחד עם אשתו לירן ובתו גוני לטורונטו, קנדה. זאת משום שאשתו תעשה את הפוסט דוקטורט שלה במדע המדינה, באוניברסיטת טורונטו. זאת, לאחר שהגישה אתמול את עבודת הדוקטורט שלה על הבדלים בהתנהגות פוליטית בין דורות שונים במדינת ישראל ומדינות נוספות בעולם, לאוניברסיטה העברית.

עילאי הרסגור הנדין. צילום: זיו שדה

עילאי הרסגור הנדין. צילום: זיו שדה

הרסגור מדגיש כי העשייה בתור חבר מועצה בכפר סבא תימשך כרגיל, וכי הוא מתכוון להיות על קו ישראל-קנדה בקביעות, ויקפיד להגיע לישיבות המועצה. "אני אגיע לרוב ישיבות המועצה ואמשיך את דרכי בעבודתי מול התושבים", אמר. "אני אחלק את זמני בין טורונטו לכפר סבא, ומבחינתי המעבר לא ישפיע הרבה על העשייה שלי כאן. מבחינתי הכל עסקים כרגיל, כולל להגיע לישיבות המועצה ובטיפול שוטף בעניינים שעל סדר היום בעיר. פליאה (חברת המועצה פליאה קטנר, י"י) כמובן תחליף אותי במקומות שבהם נוכחותי נדרשת פיזית בזמנים שלא אהיה כאן. סך הכל, אני לא חבר המועצה הראשון גם לא בקדנציה הזו שמחלק את זמנו בין ישראל ומדינות אחרות, כך שמבחינתי הכל ממשיך כרגיל".
עבודת הפוסט דוקטורט של לירן תימשך כשנה, כך שזו התקופה בה יחלק הרסגור הנדין את זמנו בין טורונטו לכפר סבא.
הפרקליטות הודיעה שתגיש כתב אישום נגד ראש העירייה, יהודה בן חמו, בכפוף לשימוע. במידה ואכן יוגש כתב אישום, האם תתמודד על ראשות העירייה בבחירות הפנימיות?
"אני לא פוסל את האפשרות להיות מועמד, אני בודק כרגע את האופציות".
ומבחינת הבחירות הבאות באוקטובר 2018, האם תתמודד?
"זה בהחלט משהו שבא בחשבון ואני כמובן אעדכן בנושא הזה. אנחנו ממשיכים בדרך לשינוי בכפר סבא, גם מרחוק וגם מקרוב. אנחנו ממשיכים לעשות יחד עם אנשים טובים כאן את התיקון הדרוש לעיר".
והוא מאחל כמובן לאשתו הצלחה רבה: "אני גאה מאוד בלירן ואמשיך לעשות הכל כדי לאפשר לה להשיג הישגים נוספים בתחום המחקר החשוב שלה שכמובן מעניין מאוד גם אותי. אין לי ספק שזו עומדת להיות תקופה מרתקת ומרגשת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר