רחוב הנגר. צילום מתוך גוגל מפות
רחוב הנגר. צילום מתוך גוגל מפות

חיילים בחופשה הותקפו באלות כשיצאו מבילוי בבר בעיר: "פתחו להם את הפנים, הם היו מלאים בדם"

האירוע החמור אירע באזור התעשייה, בשלוש לפנות בוקר, בלילה שבין חמישי לשישי. הפצועים פונו באמבולנס לבית החולים מאיר. המשטרה: "נסיבות האירוע נבדקות"

פורסם בתאריך: 1.6.20 07:17

קטטה אלימה אירעה בלילה שבין חמישי לשישי ברחוב הנגר בכפר סבא. תשעה חברים, חלקם חיילים, שהגיעו מערים שונות ברחבי הארץ כדי לבלות בעיר, יצאו מהדאנס-בר טיילר דרדן קצת אחרי שלוש לפנות בוקר. לדברי עדי ראייה, בעוד הם ממתינים להסעה שתאסוף אותם, צעירים אחרים שעמדו ברחוב התגרו בהם והתנפלו עליהם באלות.

"הם כנראה סיימו בילוי כשנסגר הבר", מספר אחד מעדי הראייה, "בסמוך יש איזה לופט שהיו בו חבר'ה שיכורים ומסטולים שזרקו בקבוק זכוכית מהגג למעלה. כנראה שהיו להם גם חברים למטה כי פתאום בא אחד ודפק סטירה לאחד מהתשעה. התחיל שם ריב עם הידיים וקללות וצעקות, ואז אותם חבר'ה מהלופט הלכו לרכבים שלהם והוציאו אלות בייסבול. התשעה נבהלו וניסו לברוח אבל הם פשוט נתנו בהם עם האלות בכל הכוח. זה היה מפחיד. ממה שאני מבין חלק מהתשעה שחטפו האלה היו חיילים בצבא שיצאו לבלות, כנראה ילדים טובים, כי זה ממש לא היה כוחות. השיכורים פתחו להם את הפנים, הם היו מלאים בדם".

עד ראייה אחר סיפר: "אחד המנהלים של הדאנס בר שמע צעקות ויצא החוצה וראה אנשים רצים כמו מטורפים, אז הוא פתח להם את הדלת האחורית מהכיוון של המטבח. הבעיה היא שהוא לא הספיק להכניס את כולם. ארבעה נכנסו אבל חמישה נשארו בחוץ וקיבלו באם-אמא שלהם. המתפרעים אפילו זרקו אלות לכיוון הדאנס בר ושברו שם דברים. אני חושב שגם את אחד המקררים של השתייה. גם אחד הברמנים שיצא להפריד חטף מכות. ואז כבר באה משטרה והם ברחו. אני לא יודע אפילו אם תפסו אותם".

עדי הראייה סיפרו כי גם מי שניסו להגן על החברים שלהם לא היו יכולים. "לא נראה שהמבלים חיפשו ללכת מכות, הם ממש לא עשו כלום", סיפר עד ראייה נוסף. "כנראה שהשיכורים ממש חיפשו לריב עם משהו. זה נראה כאילו הם פשוט נהנים מזה".

הפצועים פונו באמבולנס לקבלת טיפול בחדר המיון בבית החולים מאיר. מהמשטרה נמסר כי "נסיבות האירוע נבדקות".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. מאוכזב מהמשטרה

    בושה. מי מרים יד על חייל במדים ???
    חמור מזה- איך זה שכל התוקפים עוד לא במעצר??

  2. גרוזיני

    לא מבין מה השינאה הזאת שנאת החינם אנשים באים לבלות למה זה צריך להיגמר במכות? אלה לא אויבים הם צעירים כמוכם אחים יהודים. להכניס את התוקפים לכלא לתקופה ארוכה בלי שום חמלה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר