חלי סממה פדידה. צילום סטודיו חגית

אחרי חצי שנה בתפקיד: דוברת עיריית כפר סבא, חלי סממה-פדידה, פורשת

"יכול להיות שהיא שייכת לעולם אחר, למערכת אחרת", הסביר לצומת השרון גורם המעורה בפרטים. סממה פדידה תמשיך בתפקידה עד סוף חודש יולי

פורסם בתאריך: 2.6.20 21:12

דוברת עיריית כפר סבא, חלי סממה-פדידה, פורשת לאחר חצי שנה בתפקיד. "לאור עברה, מה שמניע אותה, והאמונות והערכים שהיא גדלה עליהם בבית, היא עברה את האתגר במערכת העירונית אבל יכול להיות שהיא שייכת לעולם אחר, למערכת אחרת", הסביר לצומת השרון גורם המעורה בפרטים. סממה פדידה תמשיך בתפקידה עד סוף חודש יולי.

בהודעה שהוציאה כתבה סממה פדידה: "לאחר תקופת פעילות אינטנסיבית ועשירה, אני מבקשת לבשר לכם על יציאתי לדרך חדשה, וסיום תפקידי כמנהלת אגף דוברות והסברה בעיריית כפר סבא". היא הוסיפה: "אני מבקשת להודות לכל השותפות והשותפים לעשייה. כעת, פניי מופנות לאתגרים הבאים ואני בטוחה שבזכות ההון האנושי המצוין המרכיב את העיר הזאת תעלו ותצליחו".

סממה-פדידה נכנסה לתפקיד ב-1 בדצמבר. היא שימשה קודם לכן, במשך שנתיים וחצי, כדוברת משרד התרבות והספורט תחת שרת התרבות והספורט מירי רגב.

ראש העירייה רפי סער: "חלי מילאה את תפקידה בעירייה במקצועיות רבה בתקופה לא פשוטה. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקידה החדש ובכל אשר תפנה ובטוח כי תגיע להישגים בכל דרך בה תבחר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רפי תלמד לא למנות מרוקאים

    אולי היא רגילה לשכונה של מירי רגב

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר