מעבר החציה האלכסוני ברחוב עמק החולה פינת דרך קדומים בכפר סבא. צילום עידו דיאמנט
מעבר החציה האלכסוני ברחוב עמק החולה פינת דרך קדומים בכפר סבא. צילום עידו דיאמנט

מי יכול לומר מה לא בסדר במעבר החצייה הזה? העירייה: "הנושא בטיפול"

מעבר חצייה אלכסוני בשכונת הדרים מסכן את הולכי הרגל. תושב העיר עידו דיאמנט פנה לעירייה בנושא כבר לפני שנה אבל העניין טרם טופל. מחזיק תיק התחבורה: "זהו כשל שמחייב אותנו לבדוק את עצמנו ולהשתפר בתחומי הביצוע והבקרה"

פורסם בתאריך: 4.6.20 17:47

מזה כשנה מנסה תושב כפר סבא, עידו דיאמנט, לפעול מול עיריית כפר סבא כדי לסדר את מעבר החצייה העקום ברחוב עמק החולה פינת דרך קדומים בעיר. כל מי שעובר במקום יכול להבין בקלות שמשהו לא נראה הגיוני במעבר החצייה הזה. מול אי התנועה שסמוך לכיכר, מעבר לכביש ישנה גדר. במקום להזיז את הגדר ולסמן מעבר חצייה ישר, הוא הוטה אלכסונית כדי שהחוצים יגיעו לקצה השני. הבעיה היא שהמעבר לטענת דיאמנט "מתעתע ומבלבל" וכשנהגים שמתקרבים לכיכר הם אינם מזהים את הקצה השני של המעבר ולא מבחינים בחוצים.

"בפעם הראשונה, מתישהו ביוני 2019, הגעתי למעבר החציה מיד אחרי שהתקינו אותו וכמעט דרסתי בן אדם", מספר דיאמנט, "ואז, בפעם השנייה, שוב ב-14 ביולי. נסעתי, האטתי ליד מעבר החצייה, ופתאום מישהו כביכול פתאום התפרץ לשדה הראייה שלי. זה נראה שפתאום הוא צץ מהמדרכה, אבל בפועל הוא לא התפרץ אלא עבר במעבר חצייה שלא ראיתי את תחילתו. פניתי למוקד העירוני ולסגן ראש העירייה ומחזיק תיק התחבורה עילאי הרסגור-הנדין ולצערי הנושא לא טופל עד כה".

מעבר החציה האלכסוני ברחוב עמק החולה פינת דרך קדומים בכפר סבא. צילום עידו דיאמנט

הרסגור-הנדין בעצמו התכתב עם דיאמנט ולפני שנה וכתב: "הנושא כבר נמצא בטיפול של מחלקת התחבורה ובבדיקת אנשי המקצוע. ישנה כוונה לעשות שינוי בעקבות בקשתך. שינויים כאלה לא יכולים להיעשות מיום למחר, אלא דורשים מספר אישורים. אנסה להאיץ זאת ככל הניתן, בכפוף לחוות הדעת המקצועית של מהנדסי התנועה".

הרסגור-הנדין מסר השבוע לצומת השרון בתגובה: "התושב צודק. בעקבות פנייתו לגבי מעבר החציה, שכנראה קיים בצורה זו כבר כ-30 שנה, ביקשתי לבצע את התיקון המתבקש. בשל סיבות שעוד נברר עד תום, ההחלטה לא בוצעה בשטח. זהו כשל שמחייב אותנו לבדוק את עצמנו ולהשתפר בתחומי הביצוע והבקרה".

מעיריית כפר סבא נמסר: "מדובר במעבר חצייה ישן, שסומן לפני שנים רבות. עיריית כפר סבא שמה דגש על בטיחות כלל תושביה, והנושא מטופל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. א

    אותה חלם בכניסה לחניון מאיר החדש. ליד חניית המוניות. עשו הנמכות במדרכה החדשה וסימון למעבר חציה אבל מעבר חציה לא שמים ומסכנים את הולכי הרגל.
    יש לציין כי לחניה הראשית מעברי חציה ראויים.

  2. [email protected]

    סיפורים על גבי סיפורים, מה זה צריך עוד אישורים למינהם, כבר יותר משנה האישורים בדרך ממדינת חלם, ואין טיסות עכשיו בגלל הקורונה, אז לחדש לעובדי מחלקת התעבורה ומהנדסי העיר, חלם זה פה. מצב כזה צריך להוציא את המבוגרים של העיריה שיחתכו את המעקה ויבנו אותו נכון, לפי דעתי העבודה צריכה לערוך הכי הרבה חודש הכי הרבה יומיים שלושה הכי מעט, אך זה לא נעשה בגלל שכניראה השכונה לא חשובה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר